به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۶۴. بی دغدغه! مگه دادیم؟

دلم میخواد چشمامو ببندم و باز کنم ببینم دیگه از اضطرابهای بیمارگونه و به دردنخور خبری نیست

چشمامو ببندم و باز کنم ببینم کنترل ذهنمو به دست گرفتم و یه مامان قوی و پر از شور زندگی ام

این روزا خیلی خسته ام

ببخشید ولی در این لحظه اصلا توان جواب دادن به نظرات ندارم. فقط باید یه چیزی مینوشتم

 

امروز، هم خیلی تلاش کردم حالمو خوب نگه دارم. هم خیلی رنج کشیدم خیییلی

 

من این درد رو انتخاب نکردم ولی گاهی اطرافیان از سر لطف ناخواسته حرفایی میزنن که تا مغز استخونت میسوزه. انگار که من انتخاب کردم ...

 

میگه: "تو اینقدر بی دغدغه ای که این چیزا میاد تو سرت". یه جورایی یعنی خوشی زده زیر دلم!

ولی مگه میشه؟ 

کاش صبح میشد این شب

تمام تنم درد میکنه اما انگار فرای خستگیهای جسمی هستش

امیدوارم دوام بیارم و سرپا بمونم تا این روزا هم بگذره

یه وقتا تو فکرم میاد که کاش نباشم ولی ماه!! تنها دلیل نفس کشیدنه

حامی هم هست اما ماه من نباشم چی میشه؟

کاش میفهمیدم دردم چیه

چرا به این روز افتادم این روزا

زندگی در من سخت میگذشت اما نه به این شدت

اینقدر سخته که حتی برای لایت فردا هم حوصله ندارم دلم میخواد کنسلش کنم به جاش بازم برم کوه.

کاش میتونستم یک خواب خوب و عمیق برم و خوب بیدار بشم

 

 

 

 و ای کاش من میتونستم کاری کنم برات غزل

اینو از ته دلم میگم

ممنون نسترن جون
ماها همه مون دوست داریم برای همدیگه کاری بکنیم
ولی هر کاریش هم کنیم آدمها یک مراحلی رو باید تنهای تنها طی کنند
مرسی که هستی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan