به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۵۷. جهنم تمام عیار

اشکهام تمام نمی شن

کم آوردم

درد میکشم

از اعماق درون

دیگه نمیتونم اینطوری ادامه بدم

دیگه نمی خوام...

  

 

توی سکوت

توی خلوت

و توی دلم

فریاااااد میکشم

 

دیگه نمیخوام کسی صدامو بشنوه. 

دیگه نمیخوام کسی گریه هامو ببینه.

من از ترحم متنفرم اما واقعا وضعیت رقت انگیزی دارم

دیگه باید هر کس حالمو می پرسه جواب رو بزارم رو حالت اتوماتیک:

"خوبم  شکر"

و یکی اون دورا داد بزنه دروغ میگه داره از غصه میمیره اما کسی صداشو نشنوه

خواستم با حامی حرف بزنم! گفتم که چی؟ دلش بسوزه؟ یا چی؟ هر چی هم بشه ازش کاری ساخته نیست

درِ سما رو بزنم؟ که برم گریه کنم و اونم ناراحت کنم؟ 

به هر کی بگم!!! نمیگه بازم حرف تکراری؟ 

نمیگه ول کن بابا حوصله مونو سر بردی؟

حامی هم که یک جمله معروف داره: "باز شروع شد!"

 

من دارم توی جهنم درونم زندگی میکنم. یک جهنم تمام عیار

 

تف تو روح اونایی که گفتند نماز نخونید، بعد از مرگ میرید جهنم. فلان کنید، بعد از مرگ میرید جهنم... من نماز می خوندم. ولی سالهاست نمُرده، زنده زنده دارم تو آتیش میسوزم و کسی نیست دروغایی که گفتن رو گردن بگیره.

 

 

غزل عزیزم 

تمام این روزها و لحظه هایی کهمیگذرونی رو منم گذروندم 

اول فکر میکردم خودم میتوانم حال خودم رو خوب کنم ولی امروز با کمک مشاور و دارو خوبم و با خودم در صلح و آرامش 

لیلایی که همیشه سرزنشم میکرد و منتظر بود کاری کنم که تحقیرم کنه،  مدت هاست رفته 

فکر کنم تو هم با کمک تراپیست میتوانی با خودت صلح کنی 

حتماکمک بگیر 

سلام لیلا جان
خیلی خوشحالم که الان خوبی و شاد و آروم زندگی میکنی
منم پیگیرش هستم گلم
ممنونم ازت🥰

عزیزکممممم چی شدی آخه؟ چرا؟؟؟؟

دختر مهربون من حرف بزن حداقل یکم غمت سبک بشه

دست غزل رو بگیر، بغلش کن و آرومش کن، گناه داره این دوست من آخه

ببین غصه دل شنیدنی حتی اگر تکراری باشه اگر نبود که اسمش غصه نبود عزیزم. به خودت حق بده، با خودت نجنگ

قربونت برم ویرگول جانم
یک وقتایی میشه ناامیدترین آدم عالم میشم
یک اندوه جانکاه تمام نشدنی که میگه تو هیچوقت نجات پیدا نمیکنی
امروز حالم بهتره 
ولی همچنان شرمنده ماهک ام که به این دنیا دعوتش کردم در حالیکه خودم بلد نیستم خودمو از غرق شدن نجات بدم
امیدوارم یک روزی بیام و از پایانِ زندگی توی جهنم بنویسم🤗🤗
مرسی که هستی عزیز دلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan