به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

مینیمال نوشت

زمان گذشت و درد زایل شد

میگویم و میخندم

اما اندوه همچنان، کم و زیاد پا برجاست

این اندوه مدتیست که با من است و به گمانم با شنیده ها و دیده های این مدت جانًِ تازه‌‌ گرفته و چنان است که اگر در کمال آرامش و خوشی چند نُت غمگین در گوشم نواخته شود غم چونان حدت می گیرد که گویی هم اکنون عزیزترینی مرا ترک گفته و بارِ غمِ جان کاه فراق، بر دوش من چنان سنگینی می کند که کمرم را خم کرده است

 

 

 

می گویم: " ظاهرن دچار اندوه فلسفی شدم"

می گوید: "من آنقدر بدهی و قسط دارم که فرصت فکر کردن به این چیزها را ندارم"

و به گمانم همه ما گاهی بی آنکه بدانیم، رنج خود را چنان بزرگ و طاقت فرساتر از رنج دیگران می‌شماریم که بدون اینکه بدانیم رنج دیگران را در ذهن و کلاممان به سُخره میگیریم. چرا که از درونِ او بی‌خبریم

 

غ ز ل واره:

سبک نوشتار: جوگیریاتِ ارباب حلقه ای

سه تا رمز ازت داشتم کار نکرد...

خوشحالم حالت بهتره عزیزم 💜

ای جان
حتما واسه اون وبلاگ قبلیه
فرستادم برات💚💚💚

غزل جانم

خوبی؟ 

قلب شکسته ت رو قربون :*

بیا بغلم

سلام نسترن قشنگم
امروز جمعه خیلی بهترم.
چتد روزه غروب بد بهم میریزم به خاطر همین که قلبم شکسته
به بغل
رمزو عوض نکردما همونه که اوایل این وبلاگ گذاشته بودم

اتفاقا مهم اینه که نخواهیم از دستش خلاص بشیم، همونطور که نمی‌خواهیم از دست شوق و شادی خلاص بشیم...

عیبی نداره باشه و برای خودش زندگی کنه، دوستش که باشیم، کمرنگ میشه :)) 

+سلام🌹

آرامش عزیز بستگی داره اون رنج چی باشه
مثلا من هیچوقت نتونستم با وسواس دوست بشم چون لذت خیلی چیزا رو یا کم میکنه یا کوفت میکنه
و انتخابش هم با من نبوده

یاد مجتبی شکوری افتادم می‌گفت همه ما در رنجیم چه خوبه رنج مون رو خودمون انتخاب کنیم 

ولی قبول داری خیلی وقتا این ما نیستیم که انتخاب میکنیم؟
بعضی رنجها به واسطه شرایط و اتفاقات پیش بینی نشده زندگی بر ما چیره میشن و خلاصی از دستشون شاید سالها طول بکشه یا ممکن نباشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan