به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۳۶‌ وقاحت رذیلانه

پنجره را باز میکنم. طعم مطبوع هوای باران زده با چاشنی سبزه و گل را می بلعم و میخزم روی تخت و پتوی نرم گل برحسته کالباسی را تا گردن می کشم روی تنم. دلم می خواهد طاق باز بخوابم اما از دلدرد پاهایم را توی شکمم جمع میکنم و ته مانده شکلات را در دهانم مزه مزه میکنم. دلم میخواهد بخوابم و بدون درد بیدار شوم‌. کلی کار عقب افتاده دارم اما حرف روانشناسم در سرم میچرخد:"روزهای پریود به خودت زیاد سخت نگیر". 

چهره و اشکهای دیشبِ مهرناز از ذهنم پاک نمی شود. صورتِ زیبا و فرشته طور مانلی هم. واقعا چطور دلش اومد خیانت کنه؟ چطور تونست این دختر کوچولو رو به خاطر هوسش رها کنه؟ چی میشه که آدم اینقدر گستاخانه و یکباره به خاطر یک زن متاهل تمام آنچه را ساخته است خراب کند و تمام آن زندگی را زیر پایش له کند؟

چرا کوچولوی ۶ ساله باید از مدرسه برسد و یک ساعت تمام بی وقفه و حتی کلامی گریه کند که همه بچه ها از بابایشان گفتند و من بابا ندارم؟ چه چیز انسان را تا این اندازه بی مسئولیت و عوضی میکند؟

تمام راه برگشت در خانه گوشی به دست مثلا پست رویا را خواندم اما آنقدر روانم رنجور و پر درد بود که چیزی دستگیرم نشد. دلم یک آغوش میخواست و میزان متنابهی گریه. آغوش بود اما حوصله گریه کردن نداشتم.

همسر را میبینم و قلبم آرام میگیرد. چشمهایم را به چشمهایش میدوزم و گلویم پر از بغض می شود. دلم میخواهد دیگر بعد از گذار از این بحران مهرناز را ببینم اما ماهک نیامده، سراغ دیدار بعدی را میگیرد. باید راهی پیدا کنم که مراقب خودم باشم تا بتوانم دخترکم را خوشحال کنم.

قلبم، روانم و مغزم درد میکند از شدت بی شرمی و وقاحتِ اون آقای به ظاهر پدر. اون آدم وقیحی که به خاطر خیانت به زنش میگه تو زشتی، به خودت نمیرسی، از اولم نمی خواستمت

 

سلام 

عزیزم برای دردهای پریود من یه راهکار عالی دارم که خودم امتحانش کردم و جواب گرفتم البته خودم کشفش نکردم بلکه بعد از سالها درد کشیدن از یه دوستی یاد گرفتم و به کار بستم دیدم جواب داد اونم سالها پیش از معلمش یاد گرفته بود...و اما راهکار اینه که موقع پریودی وقتی درد داری طاقباز دراز بکش بدون اینکه بالشی زیر سرت بذاری بذار کل بدنت با زمین تماس داشته باشه رونها، ساق پا ،  پشت زانو و ...منظورم اینه که به پشت دراز بکشی و طوری سیخ بخوابی که قسمت شکم کاملا کشیده بشه و این حالتو تا جایی که می تونی حفظ کنی مثلا بیست دقیقه، نیم ساعت ، چهل دقیقه! یعنی تا جایی که بتونی تحمل کنی سه ماه که پشت سر هم موقع درد پریود این کارو بکنی از ماه چهارم دیگه رفت تا آخر عمرت درد پریودی رو تجربه نمی کنی مال من که دردام از ماه دوم به بعد کلا از بین رفت با این روش هم دردت همون موقع که درد داری خوب میشه و از بین می ره هم برای ماههای بعد کلا دیگه درد نداری و راحتی، حتی این روش کیستهارو هم از بین می بره 

حتما امتحانش کن من پنج ساله که دیگه درد ندارم هر وقتم به فرض محال وسطها یه دردی داشته باشم یه ربع که تو اون حالت دراز بکشم سریع از بین می ره

سلام رهای عزیز
مرسی از راهکارت
باید امتحانش کنم
چقدر عالی که دردهات از بین رفتن
برقرار و سلامت باشی همیشه

وقتی اول هفته گذشته دوتا از همکارام از خیانت دیدن افراد نزدیک شون گفتن آنقدری انرژیم اومد پایین که خدا می‌دونه، اولین جمله م بعد دیدن همسر این بود «بهم خیانت نکنیا » بیچاره هاج و واج نگام میکرد

مگه این شد دلیل؟! 

آدمها گاهی به شدت خودخواه و خودبین میشن ...

من و همسر خیلی در موردش حرف زدیم تهش به این نتیجه رسیدیم که عدم مراقبت دو طرف، شاید حتی حرف نزدن ها کار رو به اینجا می رسونه
خصوصا که خودمون هفته گذشته کشمکش تلخی داشتیم
گاهی رابطه برامون اینقدر بدیهی به نظر مدرسه که فراموش می‌کنیم برای سلامتش باید کارهای خاصی انجام بدیم 
امیدوارم بتونیم آگاهانه زندگی کنیم و از رابطه هامون مراقبت کنیم

ای وای از این داستان بی انتهای تکراری که هیچ وقت هم آدم بهش عادت نمی کنه

من همیشه می گم خدایا منو اینطوری امتحان نکن

آمین
میدونی مو فرفری
من معتقدم نباید قضیه رو قبل از اینکه برای حفظ رابطه تلاش کنه علنی می‌کرد وقتی که واقعا دلش نمیخواست جدا بشه لااقل الان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan