به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۳۲. سرشار

چه حسی فوق العاده تر از اینکه با رسیدن مهمونات تمام خستگیات در بره و وقتی خونه غرق سکوت و تاریکِ یواش بخزی روی تخت تمیزت و نفس راحتی بکشی که اگرچه کارهات تمام نشد اما همه چیز خوب برگزار شد و بسیار خوش گذشت. 

 

غ ز ل واره:

+ نسرین عجیب دوست داشتنی، مهربون و محتاطه. صد بار گفته زحمت آوردیم خسته ات کردیم‌. اما من ته دلم غنج میره که دارمش و الان بعد از هشت سال بالاخره جور شد که بیان

 

+ چقدر حرص خوردم و استرس کشیدم این مدت اما الان که پشت سرم رو نگاه میکنم این شهریور یکی از شیرین ترین شهریورهای زندکیم بوده اگرچه در اون لحظه ها شاید متوجهش نبود‌م.

خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشت و روزای خوبی داشتی غزل :*

از ماهک هم بنویس :))))

واقعا خیلی خوب بود و هر بار بهش فکر میکنم لبخند پهنی میاد روی لبم

واقعا ها چرا نمی نویسم ازش 😏

چشم مینویسم😁
بچه ام خیلی بزرگ شده😍

من فکر میکنم  ترکی صحبت کردن شون غیرعمدی هست 

و خیلی ها هم شنیدم برای فارسی حرف زدن چون باید تمرکز کنن زود خسته میشن و اصطلاحا خودشون میگن «گولوشلامیز توتور» :))))) استعاره اس ،از همسر بپرسی دقیق بهت میگن :)))

سعی کن یاد بگیری کم کم 

همسر متوجه نشد چی نوشتی🤣

ببین من تا میاد گوشم عادت کنه به صحبت کردناشون و یاد گرفتن باید برگردیم
دامنه لغتم خوبه ها ولی صحبتها رو کلیتش رو فقط متوجه میشم

چه دل نشین...

چه خوبه آنقدر خانواده همسرت رو دوست داری :) 

چه خوبه باهم میخواهید برید سفر... 

برای حس رضایتت خوشحالم غزل خیلی زیاد :)

ممنونم نسترن جانم
آره خیلی خوبه که دوستشون دارم
اما یک چیز خیلی اذیتم میکنه اونم ترکی حرف زدنهای جنعی شون در حالیکه نیدونن من متوجه نمیشم و یکهو منو دپرس میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan