به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

18. استقلال

این روزها منم و خودم

منم و خواسته هام

منم و انتخابهایی مستقل از دیگران

 

 

داشتم کار میکردم که پری زنگ زد غزل میخوایم بریم مهستان میای؟ گفتم خیلی کار دارم و می ترسیدم که دوباره آب قطع بشه. در حال آماده شدن بودم که با خودم فکر کردم "مگه چقدر از این فرصتها پیش میاد. کار داری. آب هم ممکنه قطع بشه اما تو باید شارژ باشی تا بتونی بری جلو" . ماهک رو که رسوندم زنگ زدم به پری. گفت: "ماشین رو بزار خونه ما میایم دنبالت"

من خیلی با مهستان کیف نمی کنم. اما وقتی خلوته و دو تا دوست خوش مشرب کنارت باشن، خوش میگذره. رفته بودیم مغازه ای که آدرس دادن لباس بچه گونه های خوبی داره که اونم بسته بود ولی پری یک شومیز چهارخونه خرید و دیگه درش نیاورد :)). برای ماهک اسلایم، یه انگشتر بدل به رنگ مورد علاقش (آبی) و یک سری گیره طلایی ساده برای موهاش و یک کش معمولی اما سبز که دلم رو برده بود برای خودم خریدم. خدایا این کش رو من 25 تومن خریدم اما مُردم براش از بس دوستش داشتم. بعد از مدتها حس میکردم کسی مراقبِ اضافه خرید کردنم نیست. حالا نه اینکه همسر طفلک چیزی بگه اما خیلی از چرخیدن تو اینجور مغازه ها خوشش نمیاد.

 

یک جور هیجان انگیزی احساس مفید بودن دارم. احساس می کنم تازه دارم زندگی می کنم. از یکشنبه کلاس summer Camp ماهک شروع شد و من عملا هر هفته دو تا 3 ساعت، آزاد و رهام از همه چیز. خوبی ماجرا اینه که بچه های پری و خواهرش همزمان کلاس زبان دارن و این یعنی یک معاشرت طولانی و گردش‌های سه نفری. 

حقیقتا یکی از چیزهایی که حال من رو خراب کرده بوده و من تازه متوجه شدم این بود که با اومدن ماهک تبدیل شده بودم به یک زن وابسته و کرونا این رو خیلی بدتر کرده بود. از طرفی معاشرتهام به صفر رسیده بود و این برای منِ برونگرا و شلوغ یعنی یک رنجِ بزرگ.

 

+ دلم یک شال خردلی میخواست اما نه حالِ رفتن تو مغازه داشتم و نه میدونستم اصلا این رنگ به من بیاد یا نه. ییک پیجی تخفیف زده بود روی یک سری از شالهاش و شده بود 108 تومن. گفتم سنگ مفت گنجشک مفت. میخرم یا بهم میاد و خوبه می پوشم یا نمیاد و دلم نمی سوزه چون گرون نخریدم. دیروز که رسید همینطور توی نیلونش انداختم رو میز. وقت نداشتم چکش کنم. همسر که رسید گفت: "اینو سفارش دادی؟" گفتم آره. گفت: "به نظرت خوبه" آخه خیلی بیخود به نظر میرسید تو پلاستیک اما باز که کردم عاشق جنسش شدم. رو سرش هم خوبه به من هم اومد :)) کلی براش خوشحالم

 

+ اگر هی دارم از خرید می نویسم، شما یک غزل رو تصور کن که قشنگ تو قفس بوده و الان از قفس ترسهاش بیرون اومده. نه که خرید نمی کرده بلکه تقریبا بدون موافقت نظر همسرش خرید نمی کرده و الان داره مستقل از نظر همسر و دیگران خودش تنها تصمیم میگیره و اینه که ذوق مرگی داره. راضی ام از خودم :))

متاسفانه من الان تو شرایط توام

عملا تنها معاشرتم شده همسرم و تمام

هیچکس ندارم. نه اینکه نباشن. هستن. ولی برای من نیستن.

دلم جمع دوستی میخواد‌..

نل عزیزم اشکالی نداره که تنها معاشرت همسرته
فقط برای انجام کارهایی که از خودت بر میاد بعش وابسته نشو
البته شرایط تو با من فرق داره
شما شاغلی و من با اومدن بچه شغلمو گذاشتم کنار چون کسی نبود از بچه نگهداری کنه کمک من
خود شاغل بودن خیلی کمک روانی بزرگیه از نظر من با وجود همه سختیهاش

این جمع دوستانه همیشه نیازش حس میشه همیشه

Summer camp  رو الان سرچ کردم 

هزینه برای یک ماه ششصد تومن نوشته بود خیلی خوبه .

رده سنی اش رو نمی دونم ولی بعد کلاس اول  احسان ،منم حتما ثبت نام می کنم چون الان مهد می ره وقت نمی شه .

چقدر دوره های خوبی ثبت نام کردی دلم می خواد یکبار امتحان کنم ولی کلا هیچ چیزی از دوره ها نمی دونم و هر وقت شرایط اکی بشه حتما ثبت نام می کنم .

برای بچه هایی هست که یا پیش دبستانی رو تمام کردن یا میخوان شروع کنن
دوره جذابیه
ماهک خیلی دوست داشته
حتی بچه های دوستامون دوره زبان و بازی رو میرن چون کوچکترن اونام 3 ساعت راحت میمونن تو کلاس 
خیلی معلمها و فعالیتهاشون خوب و جذابه برای بچه ها
حتما ببرش

اینجایی که من میبرم یکی از آموزشگاههای معروف و خوب کرجه
البته خدا رو شکر نزدیک خونمونه :)

ششصد تومن خیلی خوب میگیره حتما ببرش. اینجا 890 هست برای دو روز در هفته

هفته ای دو روز داره
هفته ای سه روز هم داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan