به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۱۷. آبی آبی سرخابی

چه حس فوق العاده ای است

 که با خودت در صلح باشی

دائم غر نزنی 

و خودت رو زیر سوال نبری

کاش همیشگی بود

 

ترکیدگی خونه از شستنی ها از حد گذشته. به ظرفهای تلنبار شده نگاه میکنم. دلم میخواد در کسری از ثانیه جمع بشه اما از طرفی وحشتناک خوابم میاد از طرفی میگم نکنه باز هم آب قطع بشه؟ دیروز از ساعت ۱۱ صبح تا نزدیک ۱۲ شب آب نبود. فقط موقع قطع شدن متوجه شدم، چون باید دوش می گرفتم و تا وقتی هنوز آب میومد چندتا بطری آب کردم و فقط تونستم جارو بزنم.

ده بار به همسر زنگ زدم که آب معدنی بخره مبادا که گیرش نیاد. اونم میگه ضروری شد میخریم. ولی در رو که باز میکنم با یک شِل آب معنی میاد داخل.

 

دو هفته ای هست که خرید لباس رفته رو مخم و اینقدر که همسر سر صبر و حوصله میخواد منو ببره خرید و بارها ناراحت شدم و ناراحت شده، که این بار دیگه منتظر خرید رفتن نمی مونم. ده روز بیست و چهاری تو اینستا چرخیدم و چهارشنبه یک مانتو کژوال سرخابی خریدم. یکشنبه رسید. عالی نیست ولی برای اولین تجربه خرید مانتو بصورت غیر حضوری بد هم نیست. در عوض رنگش عالیه و همسر که موافق این رنگ نبود میگه بهت میاد. در ادامه اون ده روز، کلی هم گشتم تا یک شال باب دلم پیدا کردم. خواستم اینو بزارم به عهده همسر که دیدم واقعا نمی تونم بیشتر از این صبر کنم از بس این ده سال برای همه چی خیلی صبر کردم. اونم آخر شب خریدم و راحت خوابیدم.

خوشحالم که بر خلاف سالهای قبل که هی پیجا رو زیر و رو میکردم و جرات خرید آنلاین نداشتم مبادا جنسش و مدلش خوب نباشه و از طرفی میخواستم حتما همسر خودش پول بده نه من، اونم عقیده به خرید آنلاین نداشت، الان خریدمو خودم انجام دادم. البته این که میگم صبر کردم، من آخرین مانتویی که خریدم پارسال روز تولدم بود. دقیقا یک سال قبل و اونم هدیه پدر مادر همسر بود. مشکل اصلی هم اینه که من نمیدونم کجا برم مانتو بخرم. هر بار یک گشتی زدیم چیزی نپسندیدم. چون اغلب از تبریز خرید میکردم و دو بار اخیر فرصت نشد برم لاله پارک. هنوزم نمیدونم تو کرج و تهران کجا چی بخرم.

 

سالهای قبل تقریبا ۷۰٪ پولم رو خرج شرکت تو دوره ها میکردم و بقیه رو پس انداز. الانم دوره شرکت میکنم اما یک بخشی رو نگه میدارم برای خرید و انجام چیزها و کارهایی که خیلی حالمو خوب میکنه و احساس استقلال بهم میده. 

 

غ ز ل واره:

+ میخوام هفته بعد برای تولدم برای اولین بار یه رنگ فانتزی روی لایت هام بزنم. به نظرتون چه رنگی خوبه؟ خودم تو فکر سبز هستم :دی

 

+ بچه ها من میخوام اتوی بخارگر بخرم. میگن تفال و فیلیپس خوبه.بعد من میخوام قسمت ایستادش تاشو باشه و میز اتو بشه. مدل تفال خیلی گرونه، ۳۰ میلیون ِ. البته مدلی که تا نمیشه ۱۱میلیونِ. اما فیلیپس مدل میز تاشو ۱۳ میلیون. شماها تجربه استفاه از فیلیپس رو داشتید به من بگید؟

 

+ گاهی از نوشته هام میگم نکنه پز به نظر بیاد از تغییراتم که میگم؟ اگر اینطوریه بدونید پز نیست چون من واقعا خیلی با خودم درگیری داشتم شدید و از زمان بچه دار شدنم هم از یک زن مستقل و قوی تبدیل شده بودم به یک زن وابسته و حساس

 

+ قشنگای من استاد یک دوره مهربانو قراره برگزار کنه که برای رشد بانوان هستش. اگر دوست دارید لینک بزارم لایو معرفی رو ببینید. من خودم حتما شرکت میکنم

من هیچ وقت از لاله پارک خرید نکردم جنسهاش زیادی گرون بود الان چند ساله نرفتم اما دوستم خونه اش نزدیک لاله پارک بود و همیشه اونجا می رفت می گفت گاهی آف هفتاد درصد می گذارن همون موقع می رفت خرید .

برای دوره هم نمی دونم چرا هیچ وقت نمی تونم شرکت کنم می گم بهتر از این دوره ها کتاب ها هستن و منم منبع اصلی رو می خونم به جای اینکه با واسطه بشنوم می دونم شاید اشتباه باشه برداشتم ولی احساس می کنم اینجوری سرم کلاه می ره ؛

تو خیلی شرکت کردی کلاس حتما نظرت با من خیلی فرق داره ، از دوره ها خیلی راضی تر هستی نسبت به کتابها ؟ 

راستی آبرسان تبریز هم مانتوهای خوبی داره ، تهران هم هفت تیر یک بار رفتم معمولی بودن .

آره خوب وقتایی که تخفیفه که خیلی خوبه آدم خرید کنه
میشه زیاد خرید کرد :دی
ولی الان کلا هرجا بری زیادی گرونه چون واقعا جنسا به قیمتشون نمی ارزن

زمان تخفیفا رو بدونی میشه اون موقع ها اگر تبریز بودی یه سری بزنی 

من نظرم متفاوته. به نظر من مطالعه و کتاب خوندن عالیه و میدونی که خودم هم اهل کتابم اما دوره ها اگر دوره آدمهای با سوادی باشه خیلی راه آدم رو کوتاه می کنه.  من توی هر کدوم از دوره ها چیزایی یاد گرفتم که یا تو کتابها نبود یا من نتونسته بودم همه چیزهایی که خوندم رو اینقدر خوب کنار هم بزارم و نتیجه گیری کنم و تو زندگیم به کار بگیرم.
خدا رو شکر من از هیچ کدوم از دوره ها پشیمون نیستم چون کوچ و دوره رو خیلی با تحقیق و وسواس انتخاب کردم. هنوزم هم ویدوئوها یا ویس های دوره های قبلی رو هر بار گوش میکنم چیز تازه ای برداشت میکنم.
به نظرم به دید خودمون هم بستگی داره

آبرسان قبل از ازدواج من خیلی خوب بود. من خودم یک بارونی خریدم هنوزم یکی از شیک ترین لباسهامه اما موقع ازدواج از ولیعصر خرید کردم و بعدش که لاله پارک افتتاح شد معمولا اونجا میرم. چون فرصت خرید رفتن زیاد نیست اونجا که میرم باید یک جایی برم که مطمئن باشم یه چیزی پیدا میکنم
وگرنه تبریز بودم اونا رو هم میرفتم :) خوشم میاد وقت داشتم تو پاساژهای اونجا یه چرخی میزدم



مانتو و شال مبارکت باشه

من خیلی آسون خرید میکردم غزل ولی از وقتی ازدواج کردم همسر سخت پسند بود و کلی میچرخیدیم و من اغلب اذیت میشدم و فقط هم با خودش باید خرید میرفتم چون اگر چیزی میخریدم که خوشش نمیومد بارها و بارها میگفت این چیه خریدی اصلا بهت نمیاد و از چشم منم میافتاد ولی از پارسال مثل شما تصمیم گرفتم بخشی از پولم رو برای خرید بذارم و زیر ریز کلی چیز میز برای خودم خریدم و خیلی وقتها همون اول هم نشون همسر نمیدادم که نزنه تو ذوقم :)) دیروز یه تی شرت پوشیدم میگه .ای چه قشنگه چه رنگ خوبی داره کی خریدی؟ و واقعا یادم نبود کی خریدم :))) با این کار حس میکنم خودم  و خواسته دلم رو تو اولویت میذارم و حس خوبی بهم میده 

 

من از پیشرفتهات عمیقا خوشحال میشم غزل لطفا بنویس :) ببین برای آدمی که داره رنج میکشه تا تغییر کنه خیلی پروسه سخته ولی وقتی بازخورد میگیره حس خوشایندی داره 

 

اتفاقا معرفی دوره رو گوش کردم ولی فعلا خرجم بالاست نمیتونم ثبت نام کنم 

دقیقا همسر منم سخت پسنده
تا یک چیزی میگم خوبه میگه عالی نیستا
مجلسی نیستا
نمیدونم اونقدرم تاپ به نظر نمیرسه ها
بعد من کوفتم میشه یا نمیخرم یا میخرم و خسم یه جوریه
بعد تا نیپوشم میگه خوبه شیکه :|


مرسی که تشویقم میکتی
منم لذت نیبرم وقتی از پیشرفتت میگی


دوره تا سه ماه دیگه مبلغش همینه وقت داری
منم هی به تعویق انداختم شاید تو تیرماه ثبت نام کنم
منم پارسال یه هودی خریدم منو به فاک داد از بس گفت این چیه؟
حتی نذاشت ببرم تبریز که زشته این چیه

ولی دیگه وا دادم
اینجوری هم حال خودم خوبه
هم هی برای لباس بهش غر نمیزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan