به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۹

جمعه ۶ عصر

در تراس رو باز میکنم و بعد از تمام شدن قهوه، مراقبه قطع لینک رو انجام میدم. له، خسته و کم خواب به خاطر برگشتمون، روی تخت ولو میشم و فایل جلسه ۲۹ خودسازی رو گوش میدم. تن آرامی انجام میدم و سعی میکنم بخوابم اما بی فایدست. ذهنم میره سمت مهمونیِ امروزِ تولدِ پسرِ جاری و فضای مجلسی و رسمی مهمونی و آدمایی که خیلی دلم میخواست بعد از مدتها ببینمشون ولی باید امروز برمیگشتیم و الان از فرط خستگی حتی نمیتونم آرزو کنم ای کاش میتونستم توی مهمونی حضور داشته باشم‌ اگرچه دو هفته گذشته واقعا ناراحت بودم 

به قدری دلم مهمونی میخواست که مهم نبود میزبانش کی باشه. بعد از بد رفتاریهای پارسال، شاید حس من به جاری دیگه هیچوقت مثل قبل نشه. کما اینکه نسرین میگفت من اگر مثل شما اینجا زندگی نمیکردم حتی اگر هم میتونستم بمونم هم نمیموندم و تو مهمونی شرکت نمیکردم. البته که اگر کسی من رو هم اینقدر اذیت میکرد و بدخواهم بود، دیگه دلم نمیخواست ریختشو ببینم چه برسه تو مهمونیش شرکت کنم. ولی اگر رابطمون مثل قبل بود فکر کنم مهمونی رو میذاشت پنجشنبه که ما هم حضور داشته باشیم :|

 

یکشنبه ۱۰:۴۰ شب

همچتان کم خوابم. شکر خدا ماهک قصه نخونده بیهوش شد. دو روز قشنگی داشتم. ولی چند وقتیه خواهرک چنان انرژی خوار شده که وقتی باهاش تماس میگیرم همون لحظه اول پیسسسس. به مامان که میگم میگه مجبور نیستی تماس بگیری باهاش. دقیقا هم فکر خودم اما هر بار به امید بهتر بودن زنگ میزنم اما به دلیل فشار کاری و مالی زیاد که به خاطر خرید خونه متحمل شده نمیتونه نرمال باشه.

با این وجود همچنان دو روز قشنگی داشتم چون موفق شدم به یکی از حساسیتهام غلبه کنم. برای خودم یک پاکن آبی رنگی رنگی جایزه خریدم و عاشقشم‌. برای خودسازی دارم به جاهای خوبی میرسم :)

غزل جان چقدر برات خوشحالم عزیزم پر قدرت برو جلو عاالی هستی 

ممنونم مهربانو جان
زندگی غرق نور و عشق الهی باشه

این قطع لینک و تن آرامی چه واژه های آشنایی ان برای من 

نمی دونم همون تمرین هایی هست که من انجام میدادم یا نه 

آیا استادی داری در این زمینه ؟

قطع لینک خیلی تمرین قدرتمندیه اشتباه انجام بشه ممکنه کسانی رو از خودت دور کنی که واقعا نمیخواستی دور بشن 

 

ما بهش میگفتیم قطع طناب البته 

ولی برام جالبه که دارم می بینم یه نفر دیگه هم داره انجام میده

منم تمرینشو انجام دادم
اما اینی که اینجا گفتم از مراقبه های متاسونانس هستش

استاد اصلا آموزه هاشو پیچیده نمیکنه
 نگران اشتباه انجام شدنش نیستم چون با دیتاهای معیوب قطع لینک کردم😁

و برای من چقدر جذابه که کسی اینجاست که قبل از من این راهو رفته🥰🥰

منم یه جاری دارم کار به کار هم نداشتیم اما فهمیدم زیرپوستی یه کارایی میکنه الان اصلاااااااااا دیگه کار به کار هم نداریم :)))))

سفر خوش گذشت؟؟؟

چه خوب به جاهایخوبی داری میرسی افرین غزلی

از دست جاریهای جهان به قول ویانا🤣

خدا رو شکر خوب بود

دارم تلاش میکنم😉

اشتباه تایپی بود ، خواستم بگم چرا همه جاری ها اینجورین ؛ یعنی تمام جاری های سراسر جهان😅😅

پس حتما جاری هم راجع به من فکر میکنه یه کارایی بر ضدش انجام دادم🤣🤣🤣
البته که من خوبیهاش رو هم فراموش نمیکنم

ای بابا ، چرا همه جاری ها اذیتت میکنن :)

+ برای دو روز قشنگی که داشتی خوشحالم:*

ویانا جان من یک دونه جاری دارم
من خیلی دوسش داشتم. در کل هم کاری به کار هم نداریم ولی پارسال یک رفتارایی کرد که دیگه اون حس قشنگ رو بهش ندارم
بی تفاوت شدم😏

مرسی مهربونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan