به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۵. رخوت

دوباره یه جور آزاردهنده احساس ناامنی دارم نسبت به فضای مجازی. از ثبت اطلاعاتم متنفرم.

#عطف به گرفتن نوبت سنجش ماهک

 

بالاخره بعد از ۱۱ روز امروز عین آدم بیدار شدم. نه جسمم معیوب بود نه حال روانم. اما

 وقتی خوابیدم و ۹ بیدار شدم افکاری عین بختک روم افتاده بود که دلم میخواست همشو بالا بیارم

 

دوشنبه که از فرط بدحالیِ روان، پشت تلفن اشک میریختم و به خواهرک میگفتم وقتی این احساسهای تهوع آور پیداشون میشه فکر میکنم همه دنیا حال روانشون خوبه جز من. در حالی که میدونم واقعیت نداره. چرا تمام نمیشه این حسهای بد و هر بار فکر میکنم تموم شده باز ...؟ خواهرک گفت: "من ۴ سال با این حالتها دست به گریبان بودم و کتابهای رابینز، شنا، و.... راه نجاتم شد". گفتم من این همه خوندم. این همه دوره برای کنترل ذهن شرکت کردم همش کشک؟. گفت:" من نتیجه خونده های اون زمان رو الان دارم واضح و روشن تو زندگیم می بینم. من آدم قوی شدم و دیگه اون حالتها رو هرگز تجربه نکردم. تو خیلی چیزای قشنگی از کتابها و دوره هات برام میگی. شک نکن همه اینها به مرور تو زندگیت متبلور میشه و نتیجه همه تلاشهاتو میگیری"

بعد از سبک شدنم و تمام شدن تماس میبینم تو گروه مامانا نوشتن باز گاز انداختن. به خودم میگم والا تو با زندگی تو این وضع شدیدن آنرمال اجتماعی هَرَجی بهت نیستا:|

 

مهنوش برام پاکسازی کرد و امروز یک نفرشونم موقع بیرون رفتن ندیدم. این بهترین هدیه بود برام. کاش دائمی باشه :)

برای تبلور دانسته ها باید خیلیییییی صبور بود غزل و اینکه عموما اطرافیان تغییرات رو بهتر از خود آدم متوجه میشن میتونی ازشون سوال کنی :)

 

چه خوب پاکسازی! چطوریه؟

دقیقا خیلی صبفر
باید صبر کنم و تلاشم رو بیشتر کنم نسترن جون

نسترن جون این روشی هست که تو کتاب محدودیت صفر جو ویتالی هست
اگر دوست داری شرحی که استادم روی این کتاب داره رو بفرستم گوش کن
در عین آسونی سخته توی نقطه صفر قرار گرفتن برای یک سری چیزا ولی وقتی فردی دور از ماجرا بتونه تو نقطه صفر قرار بگیره و چهار جمله پاکسازی رو بگه اثر میکنه به مرور زمان
الان یک ماهه که اون مسئله خاص رو بارها گفتم و برام پاکسازی کرده 

فکر نکنم تا آخر عمر این احساسات دست از سرمون بردارند 🥲 

فقط باید صبوری کنیم تا بگذره 

غلط کردن یاسی
باید تلاشمونو بکتیم
ما باید پیروز بشیم

دختر خوب باید سر خودت رو گرم کنی و دورت شلوغ باشه حالا با کار کردن یا درس خوندن یا هر چی

تمام مدت تو خونه بودن روح آدم رو مریض می کنه حالا هر چقدرم حالت خوب باشه

فکر کنم کرونا گرفته بودین نه؟ حداقل ۶ هفته زمان می بره تا تمام علائم بیماری رفع بشه، پس قوی باش

قربونت برم من 10 ام مریض شدم و این حال بد روحی از 12 ام شروع شد
اون روزا اینقدر حالم خراب بود که کاری ازم ساخته  نبود

بله واقعا باید از خونه زد بیرون
و سه شنبه یک کوه نوردی خوب رفتم خیلی حالمو عوض کرد
یعنی طبیعت بزرگترین درمانه ها
یه فکرایی دارم ویرگول جانم برای سرگرم کردن

بله گلم
خیلی اذیت شدیم. 
همسر از جمعه از بس ماهک عطسه سرفه کرد تو صورتش مریض شده و هنوز جون نداره. بو نمی فهمه و سرفه
من خوبم اما هچنان اشتها ندارم خیلی
یعنی مجبور نبودم نمیخوردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan