به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۴. اینم شد خوش گذرونی؟

گیر افتادیم تو چرخه این بیماریِ کوفتی

من بی جون و بی رمق از هشت نه روز بیماری و مریض داری. واقعا تب ماهک خیلی اذیتم کرد

ماهک بی خواب از خوابِ زیادِ ناشی از تب

و همسرِ تبدار بیهوش

 

# نه_به_عید_دیدنی🤪

عزیزم :((((

خوبم الان هدی قشنگم🥰🥰

عه وا شما هنوز عید دیدنیتون تموم نشده؟😅

نه بابا همون اولا که رفتیم.
الان من ۱۲ روزه برگشتم و عید دیدنی در کار نبوده😁

ای وای خدا :(

خیلی ناراحت شدم 

اگر به صدقه اعتقاد داری حتما در نظر بگیر :(

امیدوارم زودتر بهتر بشید

عزیزم
خوب شدم بالاخره
حتما نسترن جان

مرسی

ایشالا هر چه زودتر خوب میشین عزیزم❤️🌹

تشکر نسیم عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan