به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۳. ۱۳ به در

 این ۴روز چنان سخت گذشت که انگار نه انگار رفته بودم اصفهان. 

در واقع با همه اینکه اونجا حال روانم خوب بود ولی ملاحظات بیش از اندازه خانوادم برای رفت و آمد با نزدیکان بیمار مامان گند زد به کل برنامه عید

عصر سوم ماهک تب و لرز کرد و دو روز بعدش هم بابا. شب آخر هم مورد مذکور تشریف آوردن خونه مامان اینا و از خجالت بنده هم درومدند

بعد امشب به مامان میگم: "به همسر گفتم از این به بعد اونجا من تصمیم میگیرم کجا بریم کجا نریم چون تو همش میگی هرچی بزرگترا بگن" مامان نه گذاشته نه برداشته میگه حالا معلوم نیست دیگا کی بیای اینجا شاید سال بعد هم عید ترکستان باشی

و من دهنم باز مونده که چرا مامان همیشه چپکی حرفای منو متوجه میشه و بعد به بجای درک مطلب صورت مسئله رو کلا پاک میکنه، یک جوری که انگار مشکل من با رفتن خونه اوناست

خودم هم اخلاقای گند زیاد دارما اما این خصوصیت مامان که ترجیحش پاک کردن صورت مسئله است خیلی اذیتم میکنه.

امشب و دیشب به لحاظ روانی داغون بود. دیشب عصبانی و امروز شدیدن دپرس. امیدوارم بره که برنگرده این بیماری 

وای غزل جان نگو از این کارای مامانا 

مادر من که سن شون رفته بالاالان 78 ساله شونه اصلا یه کارا و حرفایی میزنن تعجبی 

می‌دونم سخته ولی سن که می‌ره بالا. بدتر هم مبشه

بله من دارم پدر مادر مامانم رو هم میبینم دیگه
کاش ماها سنمون رفت بالا هوشیار و آگاهانه تر عمل کنیم و حرف بزنیم :)
خدا سایه مادرتوحفظ کنه مهری جان

ایشالا سلامتی باشه عزیزم❤️🌹

ممنونم نسیم عزیز🥰

سلطان تعبیر بد حرف فقط مادرم :))

یعنی یه چی می گه آدم کپ می کنه که من مگه اینو گفتم .

چرا دوره این بیماری تموم نمی شه .

مواظب خودت باش گلم .

واقعا هاااا
آدم دهنش باز میمونه

تو روحش نمیدونم🤣

وای ازین مغرب گفتن و مشرق شنیدنها :(

 

گندش بزنن این مریضی رو که روان همه رو بهم ریخته

امان اماااااااان🤣

یعنی نمود ما رو
امروز یعنی ۱۶ فروردین باز ماه تب کرده و من هیچ جوره انتظار اینو نداشتم چون اصفهان هم دو روز تب کرده بود😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan