به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

باغ رضوان

حقیقت اینه که این روزا هرچقدرم بگیم خوبیم؛ اونقدر این حس ها گذراست که موقع خواب باورت نمیشه تو همون آدم صبحی که اون همه انرژی درونت حس میکردی. 

اینقدر چیزهای دردناکی در مورد دیروز شنیدم که قلبم مچاله ترینه. اما به خودم یادآور میشم که همیشه سپیده بعد از تاریک ترین لحظات شب طلوع میکنه.

 

+ امیدوارم حال همتون و عزیزانتون خوب باشه

سلام عزیزم من تو یه شهر دورافتاده هستم و فیلترشکن ندارم خبرها را از وبلاگها پیگیری می کنم باغ رضوان چه اتفاقی افتاده مال کدوم شهره

سلام میترای غزیز 
ببخشید دیر کامنتا رو می بینم
اون اتفاق رسانه ای نشد گلم
فقط سر مزار یکی از بچه های اصفهانی مادرش و همسرش و بقیه رو ت ...ی ...ر زده بودند و همسرش که ساکت نشده بود رو برده بودند
بهتر که دسترسی نداری 
من واقعا به فروپاشی روانی رسیده بودم
الان چند روزه که به شدت کم گوشی نگاه میکنم

تنها راه چاره برای من رها کردنم بود و بستن چشم هام...

واقعا روزای تلخ سخت ولی پر از امیدِ برای روزای روشن

باغ رضوان

بهشت سکینه

جزییاتی شنیدم که جگرمو سوزوند😭
خدا کمک کنه به همه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan