به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

از دست ماهک

گاهی هم باید با دو تا گیره ادای لبخند رو در بیاری

با یک حال خوب صبح رو شروع کردم. بعد از رفتن همسر نشستم سر کارم و کمی بعد ماهک بیدار شد. بعد از یک ساعت بازی و مسخره بازی،  بعد از اینکه یک ربع پیج مربی موسیقی شو نگاه کرده و من خواستم چیزی سرچ کنم در همون راستا عصبانی شد (خیلی زود عصبانی میشه و این واقعا رو اعصابمه). بهش گفتم: "این همه زمان گذاشتم که خوشحال باشی و سر یک چیز کوچولو عصبانی میشی" و برای کاری پاشدم. الان 40 دقیقه است یا گریه میکنه یا بغض داره یا میگه می می آب میاد و من اینقدر انرژیهام یکدفعه توی ده دقیقه گذشته خالی شده که احساس میکنم الان حالم بهم میخوره.

بچه ها همونقدر که می تونند باعث حال خوبت باشند با سرعتی برابر نور میتونند گوه بزنند توی حالت. حتی اگر بهترین حال دنیا رو داشته باشی. 

این بیماری چند روزه اذیتش کرده. خصوصا دیروز که آبریزش بینی اش زیاد بود و دیشب به خاطر اینکه زیاد دستمال کشیده شده بود روی بینی اش اینقدر گریه کرد که دلم ریش شده بود. الان هم همین که احساس می کنم بیماری اذیتش کرده و من کار خاصی نمی تونم بکنم جز صبر خیلی حالم بد شده.

با همه اندوهم چقدر بابت تغییرات درونی که چند روزه متوجهشون شدم خوشحالم و ذوق مرگ حتی. فکر کنم میشه گیره ها رو از صورتم بردارم و خودم لبخند واقعی بزنم

سیتریزین چاره ساز نبود آیا؟؟؟

آبریزش واقعا کلافه کننده اش و اون قرمزی بینی و سوزشش خیلیییییییییی رو مخه حق داره طفلک 

حالا بخند ببینیم عزیزجان:) آآآآآآهان همینجوری :))

نخوردم
یعنی نداشتیم و همسر هم اونقدر که بی جون بود حتی حوصله نکرد بره یک میوه ای شلغمی چیزی بگیره 
یعنی از چارشنبه تا شنبه پاشو از خونه بیرون نذاشت 
شانسمون گفت موادخوراکیمون نسبتا جور بود
برای ماه هم که نمیدونم چی میشد داد چون سرماخوردگی هم نباید میدادم بهش
فقط دمنوش دادم
الان بهتره

:))))

وای دقیقا همونقدری که خوب به اوج میبرنمون خوبم میتونن ضدحال باشند 😂😂😂😂

ایشالا زودتر خوب بشه دختر کوچولو 😘♥️

دقیقا
مرسی عزیزم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan