به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

باز هم زنده باد خودم

دیگران هر چقدر هم نزدیک باشند و صمیمی

باز هم هیچ کس به جز من قادر به تغییر، آگاهی و رشدِ من نیست

من و فقط منم که باید مراقب آگاهانه زیستنم باشم

غ‌زل

 

دیشب آخرین جلسه دوره عزت نفس بود و دوشنبه اولین جلسه دوره جدید. چقدر من حالم خوبه با این دوره ها. عاشق خودمم که چشمم رو روی خواسته های خرید کردنی بستم و توی دوره شرکت کردم. فقط لازمه به تمرینهای دوره ها متعهد باشم اونوقت نتیجه فوق العاده خواهد بود. اگرچه گاهی وحشی می شم و غر پشتِ غر و با خودم میگم تمرین و دوره کیلیویی چند؟ یعنی یک وقتایی زن و شوهرها توی یک سری زمینه ها هیچوقت طرز فکرشون شبیه هم نمیشه و یکی نیست بگه غ‌زل جان، عزیزِ دل، بپذیر آقاجان. چرا روان خودت و همسر و ماه رو به چالش منفی می کشی؟!!! صبح به همسر می گم تو رو خدا وقتی از رویاها و خیالاتم حرف میزنم؛ اینقدر از اصول زندگی صحبت نکن. کلا همسر خیلی به اصول معتقد است :)) اما منظور از اصول، اصولی هست که خودش تعریف کرده و یک جاهایی از نظر من سختگیرانه است. با این حال از صبح دارم فکر می کنم آخه چرا فرکانست رو میاری پایین. چرا ارتعاش منفی تولید می کنی؟ مگه مرتب به بقیه توصیه تمرینات سپاس گزاری رو نمی کنی؟ پس چرا کوزه خودت شکسته؟ حالا باید یک کوزه سالم از امروز بزارم واسه آب خوردنم :)))

همچنان موزیک دلمو بردی روی تکرار هستش و من در صدد خرید یک مت بنفش، یک جفت دمبل زرد، حلوا ارده محبوب خودم و ماهک و کتاب معرفی شده در دوره از دیچی کالا هستم. فکر کردن بهشون هم حس خوبی بهم میده. از دیروز کارم رو شروع کردم و حالم خوبه. از طرفی سخته برام کسی بیاد توی خونه که زنگ بزنم بیان ماشین ظرفشویی را درستش کنند و برام عجیبه که اینقدر زود مشکل دار شده در حالیکه بقیه اطرافیان سامسونگ، ال جی یا مجیک اینا دارن و سالهاست کار میکنه اما از من که مثلا میگن بهترین ماشین ظرفشویی هستش اینقدر زود مشکل دار شد. البته به نظرم به خاطر سه راهی هستش که چند بار به خاطر فر داغ شده اما همسر میگه ربطی نداره. آب اینجا هم افتضاحه و توی نت نوشته بود از جرم گرفتن هم میشه که سنسور حرارت دچار مشکل بشه. در هر صورت فعلا دستمان عصا شده و انبوهی ظرف داخل سینک جمع شده. ولی من خوشحالم و با نگاه به دستکش های خوشرنگ بنفشم میگم بزار کارم تمام بشه میرم سر وقت ظرفها

 

غ‌زل‌واره

+ باید کفش آهنی بپوشم و تمرین های عزت نفس رو مرتب انجام بدم.

+ تمرین دوره جدید یکی از تمرینهایی هستش که قبلا ده بار تلاش کرده بودم انجام بدم و نشد. اما الان کمر همت بستم و دارم انجام میدم خیلی خوبه. تا ببینیم قراره باهاش چه کار کنیم.

+چقدر من مدرس های این دو دوره رو عاشقم

+ چقدر خوبه بیفتی به جون لایف استایلت و بهمش بریزی

 

 

+ نظرات رو سر فرصت تایید میکنم

طرز فکر خانما و آقایون متفاوته. منم بعضی وقتا پشیمون میشم از حرف زدن ولی چاره ام که نمیشه باز دفعه بعد میگم و میگم

پمپ ظرفشویی من به خاطر یه خلال دندون خراب شد و تعمیرکار تعویضش کرد. زنگ بزن نمایندگی بیان

دقیقا منم همینطورم

بله باید زنگ بزنم :)
فقط نگرانم مشکل از بردش نباشه :(

و چقدر خوبه که خوبی

اصلا وقت حالت خوبه یه عالم انرژی مثبتت از تو کلمات می ریزه بیرون

ادمها باید تفاوتهاشون رو بپزیرن اونوقت زندگی بهشته

عزیزمی تو
چقدر خوب که متوجه اش میشی
دقیقا
عاشقتم کجایی تو؟
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۰۰:۳۷ ماه توت‌فرنگی

دنیای ما و آقایون خیلی فرق داره واقعا. فقط پذیرش می تونه این دوتا دنیا رو به هم وصل کنه. 

خیییییلیییی
دقیقا 
چه جمله فلسفی گفتیا :)
چهارشنبه ۸ دی ۰۰ , ۱۵:۰۳ شارمین امیریان

سلام. همیشه شاد باشی😍

مرسی قشنگ من
به همچنین :*

مت بنفش من دو ساله داره تو کمد خاک میخوره وقتی گفتی یادش افتادم :)

چه خوب دوره رو شرکت کردی آفرین غزل

ظرفشویی خواهر منم بوش هست و آب تخلیه نمیکرد در عرض نیم ساعت آقاهه درستش کرد البته خداروشکر قطعه اش سالم بود چون گفته بود اگر از قطعه باشه 3.5 خرجشه، ان شااله برای شمام براحتی و سریع درست میشه 

 

ای جان
من که نخریدم آخرش ولی فعلا دمبل رو خریدم عاشقشم هستم

وای نسترن اینقدر حال خوبی داره برام این مسیر جدید

الهی شکر
من هنوز همت نکردم بگم کسی بیاد تو خونه :)))

غزل جان تا به حال در مورد قانون تضادها چیزی شنیدی؟

دونستن و آشنایی باهاش خیلی کمک کننده ست.

 

قانون تضادها میگه وقتی تو تصمیم به یک تغییر میگیری موانع زیاد و تضادهای مرتبط با تغییر جدیدت سر راهت سبز میشه.

اگه بتونی تسخیص بدی و آگاه باشی بهشون

نمی رنجی ، کوتاه نمیای، خودت رو نمیبازی ، ناامید نمیشی و یک عالمه چیز دیگه.

نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه.

 

بشه که این تضادها رو بشناسیم و بدونیم عادی هست چنین شرایطی و درواقع این تصادها میان تا ببینن ما چند مرده حلاجیم

نه نشنیده بودم 
چه اسم جالبی هم داره

اما در مورد موانع موقع تغییر خونده بودم

دقیقا باید آگاهانه زندگی کنیم

موافقم باهات :)
مرررررسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan