به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

دوستهای ندیده

دوستای قشنگم از تک تک تون ممنونم

مرسی که هستید

چند بار تلاش کردم بنویسم اما نشد

و الان دیگه نگران دلواپسی های خانوادم نیستم افتادم توی گرداب احساسهای عجیب غریبی که آرزو می کنم نه خودم و نه هیچ موجود زنده ای توی دنیا تجربه اش نکنه

 

 

 

 از اونجایی که به چالش دست خط دعوت شده بودم ترجیح دادم تشکرم رو اینطوری به اشتراک بزارم

 

 

از پارسال و بدحالیهام به بعد هر از گاهی پریود از یک کابوس هم بدتر میشه از بس بار روانی شدیدی بهم تحمیل میکنه. عاشقتونم مرسی که هستید 

چه خط قشنگی.

ماهم دوستت داریم غزل بانو💞

مرسی ویانای عزیز
منم دوستتون دارم زیاد❤️

ای جانم عزیزم دستخطشو 😍😍😍 چقدر قشنگه 

ایشالا همیشه خوب باشی غزل جون ❤️❤️❤️❤️

چشمات قشنگ می بینه یاسی عزیز
مرسی الهی تو هم همیشه خوب باشی❤️❤️
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۰۸:۵۰ شارمین امیریان

سلام 

 

آقا یه خط‌قشنگ دیگه پیدا شد🤭

 

 

 

عزیز دلم ان‌شالله هر چه زودتر به آرامش و ثبات برسی... می‌دونم می‌رسی، چون همیشه در حال تکاپو و رشدی😍

سلام

به به چه تعریف دلچسبی

الهی مرسی مهربونم
چقدر می چسبه تعریف کردنات❤️❤️

قربونت برم❤️

توی کاغذ نوشتی؟ :))) چه بامزه غزل :)) خطت خیلی قشنگه به نظرم ولی من ۸۰ درصدش رو نتونستم بخونم. که مشکلِ منه البته، فارسی رو فقط تایپ شده بده دستم :(( خوش خط :**

(کاش برگردی وب قبلیت :)) آخه ایموجیاش خیلی خوب بودن)

 

راستی آخرش واضحه و باید بگم که منم دوسِت دارم زیاد :*

عزیز دلمی❤️❤️

بچه ها به این چالش دعوتم کردند که با خط خودم برای بچه ها نامه بنویسم :)))
عزیز دلمی خارجی :)))
حالا بعدن باز می نویسم سعی میکنم واضح تر بنویسم :)
عزیز دلمی
آقا اینقدر اینجا با بچه های بلاگ رد و بدل کردن پیام راحت تره که
تازه می فهمم کی وبلاگهاشون رو آپدیت کردن
البته فقط وبلاگهای بیان رو نه بقیه رو
دیگه تنبلیم میاد برگردم اما نمیدونم چرا مسئولین اینجا ایموجی نمیزارن  :(((

قربونت برم عاشقتم بلاندی ❤️❤️

عزیزم (:

مرسی که شرکت کردی.

الهی که بهتر و بهتر باشی به زودی (:

خواهش میکنم ریحانه جون
خدا از زبونت بشنوه
راستی سفر حسابی خوش بگذره❤️❤️

من این احوالات رو خیلی زیاد تجربه کردم.

و استفاده ازین موارد کمک زیادی بهم کرده.

کمتر سردی بخور و بیشتر گرمیجات.

هفته ای یکبار هم اون آمپول رو تزریق کن.

یا هر روز قبل از نهار از قرصی که گفتم بخور.

کمبود ویتامین ب ، به شددددت توی روحیه و حال و اعصاب ادم موثره.

از آسمون میای به زمین.

امتحان کن.

توصیه جالبی بود
بهش توجه نکرده بودم
و دیدم واقعا این مدت زیاد سردی خوردم
چشم ممنونم از راهنماییت
آمپول زدن سختم میاد چون باید بیام همه چیزو بشورم و برم حمام :)))
اما قرص رو الانم میخورم
هنوز که کامل روبراه نشدم
الانم دمنوش آماده کردم
مرسی مرسی

سلام غزل جان

روز بخیر.

اول اینکه چقدر دستخطت قشنگ و زیباست🤩🤩🤩🤩🤩🤩

 

غزل جان گاهی قسمتی از احوالات ما مربوط به سیستم بدنمون هم میشه یعنی گاهی غلبه ی سردی ها بر بدن و مغز و همینطور کمبود ویتامینها تا این حد آدم رو پایین میکشن و ادم احتیاج به یک کمک بیرونی هم داره.

 

چند تا دمنوش گرم درست کن و روزی ۲ بار بخور ، دمنوش به لیمو+ اسطخدوس+ بابونه+ گل گاو زبان+چای قرمز( هرکدوم رو تکی یا به صورت مخلوط) و یا حتی دمنوش آویشن شیرازی .

از طرفی هم آمپول بکمپلکس ، ب ۱۲ رو بگیر از داروخونه ، یا نوروبیون، و تزریق کن.

یا قرص B1 , 300

سلام مامانی عزیز

چشمات قشنگ میبین عزیز

اتفاقا به همسر گفتم همت کنه یک چک آپ کامل بریم
شاید اصلا مسئله روان نباشه و جسمم منو بهم میریزه نمیدونم که

شدت بدحالبهای من عجیبه از پارسال که از ترس کرونا دچار حمله های عصبی شدم و رسما سه ماه زندگیم تعطیل بود حالتهای الانم شبیه اون موقع است با دوز خیلی خیلی کمتر
حالتهایی که قبلا تجربه اش نکرده بودم و امیدوارم هیچوقت هیچ کسی تجربه اش نکنه

 مرسی از توصیه هات 
دمنوش رو مرتب دارم میخورم از وقتی گفتی
ب کمپلکس اینا هم مرتب میخورم نمیدونم دردم چیه
ب1 300 هم دارم میخورم
هر چند روانپزشکم میگفت در این احوال  هیچ تاثیری نداره

غزل جان میفهمم واقعا بعضی حس‌ها حتی قابل نوشتن هم نیستن 

امیدوارم هرچه زودتر دوباره اون غزل پر شور و انرژی باشی و لحظه‌هاتو زندگی کنی 

دستخطت خیلی زیباست😍💚

مرسی ان شالله از دعای شما

مرسی چشمات قشنگ میبینه❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan