به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

درررررررررررررررررررررررررررررررررررررد

به شدت احتیاج دارم با کسی حرف بزنم. کسی که قضاوت نکنه و فقط گوش کنه. اینقدر قلبم سنگینه که احساس می کنم از فشاری که روش هست نزدیک به انفجار هستش. اما چی بگم؟ 

دیشب خواهرک زنگ زد و بین حرفهاش از مشکلاتی گفت و گریه کرد و ازم خواست برای همسر اصلا تعریف نکنم. بعد به خاطر ماهک من حتی نمی تونم گریه کنم چون همین که صورتم خیس بشه خودشو مچاله میکنه کنارم یا توی بغلم و میره تو فاز گریه و من مجبورم این برون ریزی رو بیخیال بشم. بعد من الان توی روابط واقعی ام، رابطه ای ندارم که بتونم چنین حرفهایی رو مطرح کنم و نزدیکانمون هم خودشون اینقدر درگیری مسائل خودشون هستند که ترجیح میدی سکوت کنی

ولی من الان احساس می کنم میمیرم اگر حرف نزنم و نمی دونم باید چه خاکی تو سرم کنه از این وضع خلاص شم

 

غــــــزل؟ :(

اگر دلت خواست، بیا همونجا برام حرف بزن. می دونی که .. no judgments at all ❤️

تو اصن جونیا
خیلی خوبی
عاشقتم که no judgments at all 
بوس بوسی فراوون
کریمست مبارک
چهارشنبه ۱ دی ۰۰ , ۱۲:۱۶ شارمین امیریان

سلام غزل جونم...

نبینم غم تو دلت باشه رفیق...

هر شبی که دوست داشتی حرف بزنی من هستم عزیزم

سلام شارمین مهربونم

عزیز دلمی 
نمیدونم چمه؟
عزیز دلمی حتما
مرسی که هستی

عزیزم امیدوارم حالت بهتر شده باشه

معجزه نوشتن رو دست کم نگیر غزل. بنویس تا اروم بشی ...

مرسی بهترم رهاجون

نشد رها حالم بدتر شد ولش کردم

وای چه سنگینی می کنه نگفتن این حرف ها 

منم باید باید با یکی حرف بزنم اگر همسر اگر نشد تو واقعیت یک چهارم پیش پا افتاده سارا و بقیه هیچ کس .

امیدوارم دلت آروم بشه .

خییییلییی
مرسی رویا جون
بهترم ولی خوب حالتهای بدی رو تجربه می کنم
مرسی به همچنین

ناراحت شدم عزیزم. اگر امکانش هست اینجا بنویس راهنمایی نتونیم بکنیم حداقل میتونیم گوش بدیم.مشاوره تلفنی هم اگه می تونید امتحان کنید. لازم نیست حتما هم به بقیه و اطرافیان بگین چی شده میتونید کوتاه به همسرتون بگین با دخترتون بیرون برن پارکی و جایی و این که شما نیاز دارین تنها باشید اون وقت به مشاور زنگ بزنید.

خیلی قابل ستایشه که خودتون رو جلوی دخترتون حفظ میکنید.

ممنونم از لطفت زینب عزیز
ببخشید که ناراحتت کردم
ممنون که گوش شنوا هستید برای من
چقدر من خوشبختم
اما اونقدر انرژی هام پایین و منفی بود که نوشتم همش شد نرور خاطرات بد منم نیمه کاره رهاش کردم
چون حالمو بدتر کرد
بله باید بیشتر برم بیرون

مرسی عزیزم
کلش بتونم مامان مفیدی باشگ

بنویس عزیزم و بیرونش بریز 

امیدوارم خیلی زود بهتر بشی❤️

 

مرسی عزیزم
نتونستم بنویسم تلاشم بی فایده بود

عزیزم 

غزل جون 🥺☹️

خوب برای ما بگو دختر .منتظر چی هستی 

میخوام یاسی ولی جونشو ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan