به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

هیجان و نور

 

روزنه که پدیدار شود

نور که به افکارت بتابد

قلبت که با نور بدرخشد

و با تصور خواسته ات به طپش بیفتد

تو را در مسیری پیاده می کند که سالها به دنبالش می گشتی

همان مسیری که تو را به سوی منبع نور هدایت می کند

غزل

 

دوش گرفتن یکی از بزرگترین موهبت های زندگی است اما وقتی بعد از کلی کار، آب گرم تنم را نوازش می کند لذتی دو چندان را تجربه می کنم. هنوز از موهایم آب می چکد و له‌ام. از آن له بودن‌های خوب که نتیجه انجام یک عالم کار مفید است. خانه حسابی مرتب و تمیز شده و فقط مانده ظرفها و ریخت و پاش های روی کانتر آشپزخانه اما چشم هایم از شدت خواب می سوزد و به عنوان پاداش از خودم خواسته ام که کمی بنویسد، مسواک بزند و بخوابد.

چهارشنبه که خواهرک زنگ زد دوباره بحث هدف جدید من شد و اسمی که خواهرک هم تاییدش کرده بود. گفتم باید کاری که توی دستم هست را تمام کنم. گفت حالا تو اسم را قطعی کن و ثبت کن! همین حرف کافی بود که بیخیال کارم شوم و کل چهارشنبه سایتها را زیر و رو کنم برای کلمه ای که گویای مسیری باشد که انتخاب کردم. از طرفی ترس داشتم برای عنوانی که تصمیم داشتم کنار اسم اضافه کنم. اما باید ترس را کنار می گذاشتم. پنجشنبه صبح، همسر که در این یک ماه که درگیر انتخاب اسم بودم، سکوت کرده بود و نظر نمی داد، نظرش را در مورد دو اسمی که در نظر بود داد و بالاخره تصمیم نهایی را گرفتم و اسمی که کلا فراموشش کرده بودم را گفتم و همه تایید کردند. تا شب یک لوگوی با مزه هم برایش درست کردم و حالا هی می روم لوگو را نگاه می کنم و ذوق مرگ می شوم. نه این که لوگو خیلی عالی باشد. همین که تصویری از تصمیم من است، دنیایی لذت درونم می ریزید. چقدر برایش پرم از هیجان و امیدوارم ثابت قدم باشم. به هر گوشه ای از برنامه هایی که در ذهن دارم فکر می کنم پر از شور و شوق می شوم. این همان چیزی است که سالها به دنبالش می گشتم. پیش چشمم بود اما نمی دیدمش. شاید زمانش حالا بوده که زودتر متوجه اش نشدم. شاید من باید به رشدی می رسیدم تا بتوانم در این مسیر گام بردارم. شاید لازم بوده مسیر را همانطور که تا امروز طی کرده‌ام، طی کنم تا آماده انجام رسالتی شوم که سالها به دنبال یافتنش بال بال می زدم و نمی دانستم چیست و بعد .... یک نفر سر راهت قرار می گیرد که می بینی چقدر همه فعالیتهایش شبیه چیزی است که با تمام وجود طلبش می کنی و او می شود الهام بخش تو بدون این که روحش خبر داشته باشد. 

قبلترها که همسر و دیگران مسیری پیشنهاد می دادند ولی درونم آن چیز را نمی خواست اتفاق خاصی هم نمی افتاد که من را به آن سو بکشاند اما این بار بدون اینکه بخواهم همه چیزهایی که سر راهم قرار می گیرد تهش به همانی ختم می شود که من میخواهم و اینها همه برای من نشانه است.

از امروز قرار است قاطعانه روی سه خرده عادت تمرکز کنم و سال بعد در همین تاریخ خواهم نوشت که هر سه، عادت هایی نهادینه شده اند و کل استایل زندگی ام لبریز از تاثیرات مثبت این سه عادت است.

چقدر فوق العاده است که ماهک زود خوابیده و من می توانم امشب را فقط مسواک بزنم و بخزم روی تخت و لحاف گرم و نرم را روی تنم بکشم و نرمی اش امنیتی عمیق نثارم کند و بعد خودم را در آغوش گرم مردی که تکیه گاهم است و تکیه گاهش هستم در دست خواب رها کنم. اگرچه در واقعیت به ندرت پیش آمده که در آغوشش به خواب بروم. تجربه نشان داده تا پشتم را به همسر نکنم خوابم نمی برد :))))

سلام :) 

هرچند ندونی که تهش چی میشه ولی همین حسهایی که تورو به جلو توی همین مسیر با ترس و لرزت هل میدن پشتشون کلی حس‌های بهتر و عزت نفس بیشتر بهمراه داره...

روزهای پیش روت درخشان غزل جان☀️

سلام آرامش عزیز

دقیقا فقط امیدوارم ثابت قدم باشم تو مسیرم

به همچنین دوست مهربونن

می دونم شروعشه، منظورم همون انتخاب اسم و لوگو و اینا بود :)) اصن همین که داری میری سمتِ هدفت دیگه :*

امیدوارم مصمم و راسخ باشم
مرسی هدی قشنگم

چقدررررررر خوشحالم برات دختر مهربونم

تو مستحق بهترین هایی عزیزمممممم

امیدوارم هر روز بیشتر و بیشتر به سمت موفقیت پیش بری

مرسی ویرگول عزیزم
تو هم همینطور مهربونم

به همچنین دختر پرتلاش
يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۱۵:۲۴ شارمین امیریان

سلام...

موفق باشی رفیق پرتلاشم😍

 

 

جمله آخرت😂😂😂

سلام مرسی شارمین جانم
خخخخ

موفق باشی خانم ♥️

خیلی حس خوبیه که چیزی رو برای خودت داشته باشی 😍

 

چقدر خواب بعد خستگی میچسبه 😌

مرسی یاسی جونم
آره خیلی خوبه

خواب هم که عشقه اصن

مسیرت روشن غزل جانم

 

امیدوارم بخوبی از پسش بربیای عزیزم

واقعا خواب تو بغل اصن امکان پذیر نیست :))) نهایتا من دست همسر رو‌بغل میکنم و می‌خوابم و تا خوابم می‌بره دستو می‌کشه ومن بیدار میشم غر میزنم و طفلی میگه دستم خواب رفته بود ببخشید :))))

بوس به ماهک که آنقدر گل عه :* دلم برای قصه های تنگ شده

مرسی نسترن جون
امیدوارم

کلا خواب و بغل دو مقوله کاملا جداست :))

مرسی عزیزم بوس به صورت ماهت

راهت روشن و مسیرت هموار ، عزیزم😘😘😘

 

با خط آخر پستت هم بشدت موافقم😁🤭🙄

مرسی از آرزوی قشنگت

اصلا یه حس استقلالی داره لعنتی :))))

چقدر شیرینه دیدنِ نتیجهٔ زحمتایی که برای رسیدن به آرزوهات کشیدی :))) می تونم تصور کنم چقدر حسِ خوبی داری غزل و امیدوارم همچنان حسای خوبت پایدار بمونن عزیزدلم.

به خودت افتخار کن ❤️

اینم یه بوس برای ماهک :*

جملهٔ آخر :)) یعنی نابود کردی همهٔ عاشقانه های قبلشو :))) :*

تازه شروعش هدی جونم هنوز نتیجه ندیدم
تازه اول تلاشِ و همش دعا دعا می کنم که این بار ثابت قدم و محکم گام بردارم و توی مسیر هدفم جلو برم
قربونت برم
❤️❤️❤️❤️❤️
بوس به صورت ماهت
یعنی خودم دیشب وقتی پشتمو کردم بهش تا بخوابم تو اوج خواب خندم گرفته بود
یعنی غیر از این باشه خوابم نمیبره :)))

چقدر لذت بخشه خوندن هر وبلاگی که اینقدر هدفمند داره تلاش می کنه و انگار پخش می شه تو هوا و هر کسی یک نصیبی می بره .

از صمیم قلبم آرزوی موفقیت دارم برات .

همیشه بدرخشی غزل عزیز

امیدوارم راه درستی رو انتخاب کرده باشم
مرسی از لطفت رویا جون مرسی که میخونی
من هم برات آرزوی موفقیت دارم
و آرزوی سربلندی دارم

هدف داشتن و برنامه ریزی ، بهترین وظیفه هر کس نسبت به خودشه... ما مزه بطالت رو چشیدیم و مودهای تلخ رو... وقتشه که بلند شیم... لذت تغییرات نوش جونت...

خیلی عالیه که بدونی از زندگیت چی میخوای
دقیقا
کاش زودترها بهمون چیزایی یاد می دادند که خیلی زودتر بفهمیم چی میخوایم 
مرسی محدثه جون ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan