به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

زنده باد خودم

 

در تاریکی محض

نوری بر وجودم تابید 

روزنه ای پیدا شد

و ناگاه سر تا پایم غرق نور شد

غزل

خیلی خوبم

خیلی خوشحالم

با منظم کردن ذهنم اوضاع کارهام خیلی بهتر شده

با دوره عزت نفس روی هوا سیر می کنم

و تازه می فهمم چقدر اشتباه رفتار کردم

و چقدر اشتباه برداشت کردم

این بهترین هدیه ای بود که می‌تونستم توی زندگی به خودم بدم

از طرفی یک دوره جدید که نزدیک دو ماهه منتظرم برگزار بشه و از هفته بعد شروع میشه رو ثبت نام کردم

و دلم میخواد از خوشحالی پرواز کنم

 

 

غ‌زل‌واره:

+ چرا من نمی رسم خودم رو با گذر زمان هماهنگ کنم و هر وقت دلم میخواد بیام بنویسم؟

+چقدر خوبه که باز هم اول پست هام مینیمال می نویسم. چقدر لذتبخش هست که این مینیمالها کل احساس و درونیاتم رو در چند کلمه و اینقدر کوتاه، یک جا بیان می کند

همیشه خوب باشی غزل جون 😍😍😍

قربونت برم به همچنین

عاشق این حسای خوبتم ❤️

من که عاشق خودتم :)

خدا رو شکرررررر که خوبی عزیزدلم

همیشه باید خوب باشی

آقا من چی بگم که نوشتنم نمیاد اصلا 

قربونت برم 
تو بیا بغلم شاید دلت بخواد یه کم حرف بزنی :)

خدا رو شکر برای حال دلت

مرسی عزیزم

خداروشکر😊

همیشه خوب باشی الهی (:

خدا رو شکر
الهی شما هم همیشه خوب باشی ریحانه عزیز

خداروشکر برای حس و حال خوبت💙💙💙

ممنونم ازت مامانی جان 💙

چه خوب❤️❤️❤️

واقعا خیلی خوبه❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan