به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

عدم تعادل

چرا یک کارهای به ظاهر ساده را بلد نیستم؟ چرا نمی توانم تعادل بین خواب و بیداری‌ام برقرار کنم؟ چرا وقتی خیلی زود بیدار می شوم و از خواب دارم می‌میرم؛ به زور بیدار می‌مانم 

و یا وقتی همان صبح زود مست خوابم، می خوابم و بعد نمی‌توانم بیدار شوم حتی با آلارم

در حالت اول سرحال نیستم و کل روز کم انرژی و کم کیفیت میگذرد

در حالت دوم حس بد زیاد خوابیدن روزمو خراب میکنه

چرا بلد نیستم حد وسطش را بگیرم؟

خنده دارتر از این، اینکه نمیتوانم وسط کارهای روز تشخیص بدهم که الان استراحت (خوابیدن) کار به موقعی هست؟ یا نه. کلا با مقوله خواب دچار چالشم این روزا

 

حالا که خوب فکر می کنم می بینم کلا با مقوله حفظ تعادل در زندگی فردیم دچار مشکل هستم. وقتی کاری غیر از کارهای خانه را شروع می کنم؛ در حفظ تعادل بین نظم و رسیدگی به خانه و انجام کار جدید دچار مشکل میشوم به شکلی که گاهی نه کارهای خانه درست انجام میشود نه کار جدید به خوبی پیش میرود و در نهایت حس های بد است که سر و کله شان پیدا می شود. گاهی بیخال انجام کاری متفاوت میشوم اما تهش با آن هم راحت نیستم. روانم نیاز به این کارهای متفاوت دارد. اما چرا تعادل برقرار نمی شود؟

نمونه های دیگری هم هست که فعلا در خاطرم نیست ولی اگر من این مشکل را حل کنم دنیای درونی ام رنگ آرامش عمیقی خواهد گرفت. آن وقت آن گام بزرگ را راحت تر برخواهم داشت

 

+ واقعا چقدر نوشتن کمک کنندست. چقدر ذهن سبک میشود و باز. باید یه واژه جدید به مطالعاتم اضافه کنم. تعادل

با شخمم وار طور رفتار کردن 

البته ببخشید برای صراحت کلام و بی ادبیش ، منظورم بد نیست :)))

 

راحت باش گلم :)

غزل جان اول از همه از خودت انتظارات شگفت‌انگیز نداشته باش... و اینکه مدام خودت رو سرزنش نکن عزیزم اما اینکه از خودت ناراضی هستی واقعا قابل درکه...

برای خواب و کارهای دیگه‌ات برنامه بریز و بنویس و تیک بزن برحسب توانت نه بیش از اون! شاید اگر شب رو زودتر بخوابی صبح نشاطت بیشتر بشه، اینکه دیرتر پاشی و کل روزت از دست بدی رو واقعا میفهمم انگار همون صبح دیگه میدونی روزت تموم شد :(( 

💚🌷

 

متاسفانه همیشه داشتم :(
وقتی ناراضی باشی ناخودآگاه سرزنش هم سر و کله اش پیدا میشه دیگه

من یه کار اضافه کنار کارهای خونه شروع میکنم کلا تعادل زندگیم بهم میریزه و ناراحتم از این عدم مدیریت

سلام غزل جانم

باید بگم که جانا سخن از زبان ما میگویی... این دقیقا مشکلی هست که منم دارم هم نیازم به خواب زیاده هم اینکه اگر بخوابم عذاب وجدان شدید گریبانم رو میگیره. یعنی من قشنگ حداقل به هشت ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارم و اگر متوسط خوابم از این کمتر بشه واقعا کم میارم و بد اخلاق میشم از اون طرف هم شاکی هستم چرا اینقدر خوابیدم و کارام چی میشه!!!

سلام مهنای عزیزم
اون 8 ساعت که اشکالی نداره
مهم اینه که تنظیمش کنیم
باید زود بخوابیم که من نمیخوابم
 مشکل اصلی من اینه کلا همیشه وقت کم میارم

چقدر ماها خوددرگیری داریم واقعا 🤣🤣🤣

منم اینطوری‌ام

اینو باهات اساسا موافقم :))

گاهی لازمه ترازومون عوض کنیم :)

خوب چطوری؟ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan