به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

خوب کردن حال خودم

چقدر خوبه که زندگی کمی به حالت عادی برگشته.

 

کار کردن حضوری همسر باعث شده عصرها انتظار  و هیجان برگشتن اش رو داشته باشم و دیروز همین حس بود که نجاتم داد. من که از وقتی پست قبلی رو گذاشتم؛ رادیو راه رو پلی کردم و رفتم سر وقت فرش اتاق ماهک و کمی از فشار درونیم کم شده بود؛ همین که متوجه زمان شدم؛ خودم رو جمع و جور کردم و شروع کردم به آشپزی و نظم دادن خونه تا جایی که فرصت داشتم. و وقتی فهمیدم نیم ساعت دیگه می رسه با سرعت نور موهایی رو که بعد از حمام حتی شونه هم نزده بودم؛ سشوار کنم و کمی آرایش. فقط وقتی ریمل را برداشتم خیلی دلم سوخت که با اکستنش مژه هام رو به فنا دادم. نه اینکه باعث ریزش شد؛ روزهای آخر که دیگه دلم نمی خواستشون مرتب دستم به چشمام بود و اینکه خودم بعضی هاش رو کندم مژه هام هم کنده شد و هنوز هم به حالت قبل برنگشته. قبل ترها ریمل که میزدم خودش یک پا اکستنشن به نظر میرسید. ولی الان چندتا مژه نازک کوتاه که با گذشت دو ماه هنوز به حالت نرمال برنگشته دارم و ریمل زدنی فقط کمی جون میده به چشمام با پر نگ شدنش

 

تا چند وقت قبل که مدیتیشن می کردم؛ انجامش برام آسون بود. اما الان سه روزه باز شروع کردم اما دیروز و امروز خیلی برام سخت بود. تو دستهام و پاهام احساس ضعف بدی دارم که باعث میشه فقط تلاش کنم از وضعیت مدیتیشن خارج نشم اما نمیتونم بر موضوعش و روندش تمرکز داشته باشم. :(

 

دیروز خوب نبودم و عزیزترینم اذیت شد. حتی دو بار رفتیم حمام. جانِ دلم دخترکم که حرفم رو گوش می کنی و اعتراض نمی کنی.

 

ماه پر از هیجانِ واسه اصفهان رفتن. دیروز تمام لباسهای کشو رو آورده چیده روی شزلون برای اینکه بزاره داخل کاورش و بریم اصفهان. آخر شب کل کاورِ خریدگاهش رو پر از لباس و وسیله کرده و اِه اوه کنان برش داشته و میگه خیلی سنگینه. آماده کردم بریم اصفهان

 

بهش میگم اسباب بازی هم میاری؟ میگه: "بهارک و خرسی. آخه اینها بچه هام هستن. بهارک بچه امه باید ببرمش. دلش تنگ میشه. گریه می کنه اگر پیشم نباشه. بچه امه آخه" و اینقدر لفظ بچه امه رو تکرار می کنه انگار واقعا مامان شده. حتی لباس یک عروسک دیگه رو تنش کرده و می گه براش لباس جدید خریدم که تولدم بپوشه

 

این روزا کتاب نیروی حال با صدای مسیحا برزگر چقدر کمک کنندست برام

 

لازمه یک قهوه بخورم و شروع کنم

خدا رو شکر حالت خوبه

خیلی وقت بود می خواستم ازت تشکر کنم یادم می رفت یکبار تو یکی از پست هات نوشتی که یک جایی خوندی که هر کتابی رو سه بار باید خوند یک بار کلی و بعد ....من همیشه یکبار می خوندم اونم تند و دقیقا کلی و تمام و بعد چیز خاصی یادم نمی موند و فکر می کردم مشکل از منه و خوب فکر می کردم هدر دادن وقت هست اگر دوباره بخونم منظورم همین کتابهای روانشناسی هستند بعد الان منتظرم یکی دو تا کتاب مهم رو هم تموم کنم و چند تا قبلی ها رو دوباره مرور کنم و گفتم بعضا  مطلب های خیلی کوچیک چقدر به درد آدم می خورند .  بعدا تو کتاب برتری خفیف هم همین رو مفصل نوشته بود دلیلش رو کاملا متوجه شدم .

ممنون ازت  غزل تلاشگر

خواهش می کنم رویا جان
زکات علم انتشار اونه دیگه
منم کتابامو البته رشد فردی ها رو دارم دوباره مرور می کنم

خواهش می کنم رویای عزیز

روزگارت خوش رفیقم:)

خوب باش و سرحال 

 

مرسی نسترن عزیزم
ان شالله برای تو هم خوش باشه

غزل بانو جان

سلام💜

خوشحالم که حالت داره بهتر میشه

مطمئنم که بری پیش مامان اینا و ببینیشون کلی سرحال میشی♥️

 

منم نیروی حال رو خوندم

یکی دیگه م هست ب اسم تمرین نیروی حال

 

جونم ماااااهک🥰🥰🥰🥰🥰

سلام مامانی
الان که خیلی خوبم
دیدمشون
خیلی خوب بود

اونم دارمش عزیزم
اونم با صدای نیما رئیسی که صداش حالمو عالی میکنه

مرسی

خداروشکر غزل جان

یعنی میشه منم یه روزی بگم زندگیم کم‌کم به حالت عادیش نزدیک میشه...

دور نمیبینم اون روز رو و میدونم میرسم بهش... از صبر کم نمیارم☺️☺️

قطعا خیلی زود میرسه اون روز آرامش جان
منتظرم بیای بگی که آرام شده همه چیز

به‌به چه حس و حال خوبی آماده شدن برای اینکه همسر میاد 😍😍😍 

ایشالا مژه‌هات دوباره خوب میشن، نگران نباش. 

من همیشه فکر میکنم اینجور کارا به مو و مژه و ناخن آدم آسیب میزنه واسه همین سمتش نمیرم.

فقط یه بار ژلیش انجام دادم انقدر دوست داشتم دلم میخواد بازم برم. دیگه کرونا شد و باردار بودم نرفتم.

همونم فکر میکنم اگر مرتب انجام بدم ناخنم ضعیف میشه. 

هرچیزی طبیعیش خوبه ♥️ 

الهی عزیزم 🥺🥺🥺 چه خوبه ماهو داری میبینی چقدر به زندگی رنگ و روح میدن 😍😍😍 اگر نبودن مثلا چی میخواست جاشونو بگیره که قشنگ‌تر و دوست‌داشتنی‌تر باشه؟؟؟؟

ایشالا بهتر از این هم میشی غزل جانم

خیلی قشنگه ها دیدی؟
یه کم بهتر شده

ناخنم رو که میرم ولی مژه رو حس مراقبت ازش رو ندارم
ولی ناخن خیلی خوبه که مرتبه و رنگی رنگی
خیلی نگاه کردن بهش خوشحالم میکنه

خیلی بودنشون قشنگه
دقیقا چی؟ هیچی

خوبم الان یاسی خیلی خوب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan