به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

حوصله سر رفته

به طرز وحشتناکی حوصله ام سر رفته

مامان رفته دندانپزشکی

خواهرک کلاس داره

همسر تا 9 شب نمیاد

و من!!!!!

بدم نمیاد برم سراغ خانم همسایه اما همسر میگه حد  و حدود رو حفظ کن که رابطه تون پایدار بمونه

خییییییییییییییییلییییییییییییییییییییی حوصله ام سر رفته

ماهک میگه با من حرف بزن اما من فقط دلم طبیعت میخواد و قدم زدن روی چمن

چرا من کتاب خوندنم نمیااااااااااااااااااااااااااااااد

از گروه اخراج نشم صلوات

فرنچ پرس ایکیای قرمزی که سفارش داده بودم رو برام نیاوردن و پولش رو برگردوندن

شاید اگر اومده بود حالا سرم باهاش گرم بود :)))

و یادم نمیاد قرصم رو صبح خوردم یا نه برای همین دیگه نخوردم

الان سرم میسوزه و داغم

ولی بازم چون شک دارم میترسم بخورم :(((

خدایا یعنی میاد روزی که بدون قرص آدم نرمالی باشم و زندگی کنم؟

واقعا همون طبیعت و قدم زدن روی چمن و بو کشیدن چمن‌های خیس چقدر حالو خوب میکنه...

خیلی کاش زیاد این کار رو انجام بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan