به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

ناتمام

چرا زمانم کمه

روزهایی هم هست که همه چیز ناتمام یا حتی انجام نشده بر جای می مانند

و تو در حیرتی که صبح را چگونه به شب رسانده ای که استرس این همه ناتمامی در وجودت موج می زند

هستند روزهایی که به هیچ می گذرند اما خوشحالی چرا که این تویی که تعیین کرده ای که آن روز را مهمان خودت باشی

پایان روزهایی پر از ناتمامی سخت‌اند

اما هنوز فرصتی هست که کارهای کوچکی را تمام کنی

چای گرمی بنوش

و خواندنی هایت را تمام کن

 

 

چرا بعضی از روزها اینقدر زمان کم میاریم؟

امروز یک لیست بلند بالا داشتم اما نه کارهام اونطوری که میخواستم انجام شد نه حتی فرصت کردم نظرات رو جواب بدم.

حالا مغزم سنگینِ از حجم کارایی که انجام نشده؛ روزی که به پایان رسیده و منی که نتونسته این پایانِ بی انجام رو بپذیره

خیلی هنر کردم که یک بخش کوچیکی از "جای خالی سلوچ" رو بین کارهام گوش دادم. یک صفحه ترجمه انجام دادم. تمرین های لیسنینگم مونده. جزوه آموخته رو مطالعه نکردم. مطالعه چند صفحه کودک 4 ساله و بولت ژورنال هم که سهل انگاری کردم تمامش کنم هم مونده.

از شانس خوبم ماهک زود خوابید اما خوب همسر دلش میخواست حرف بزنه و من وسط حرفاش فقط یک بار ترجمه هام رو چک کردم. شروع ترجمه ای که متنش در حیطه تخصصی تو نیست سخته تا اینکه کمی جلو بری و با واژه ها آشنا بشی.

 

غ‌زل‌واره:

+ لال از دنیا نرم صلوات :)))))

به به دنیای ترجمه

جزء دوست داشتنی هامه که کمتر بهش می پردازم

و من چقدر حس خوب گرفته ام ازش

گرچه این روزها کمی سرگردون و آشفته ام و باید برگردم به خودم اما کمکی خواستی در خدمتم ;) 

چه عالی
چقدر خوب
خیلی حسش خوبه خصوصا وقتی احساس کنی که به یه تسلطی روی متن رسیدی 
مرسی از پیشنهادت آرامش عزیز
حتما مزاحمت می شم اگر راهنمایی لازم داشته باشم

آشفتگی ها هم لازمند
گاهی وسط همین آشفتگی ها راه چنان نمایان میشه که باور کردنی نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan