به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

مکالمات مادر دختری

خوابیده روی زمین و من خم شدم روش و بغلش کردم و حال ببوس کی نبوس. خیلی بی مقدمه میگه: "اگر من دوستت نداشتم چی کار می کردی؟"

با مکثی بهش میگم: "باز هم دوستت داشتم و برات همه کاری می کردم. اگر من تو رو دوست نداشتم چی کار میکردی؟"

ماهک: "برات هیچ کاری نمی کردم"

امروز کلمه "لنگه" رو وقتی سراغ لنگه جورابش رو میگرفتم یاد گرفته. داره فیلم امینش )به قول خودش" نگاه میکنه که برق قطع میشه. اومده میگه: " یک لنگه از فیلم هم نتونستم ببینم" :)))

 

چند روزی بود قوت غالبش نون بود. یعنی یک جورایی کل روز نون میخورد. دو شب پیش براش غذا آوردم که بخوره اونوقت میگه: " دانشمندای من گفتن برای آف (آفت خودمون) غذا مهم نیست". من و همسر نمیدونستیم کدوم طرفی ولو شیم از خنده که ماه نفهمه داریم میخندیم

 

داره کارتون می بینه یهو با بی حوصلگی میگه:" این شلوارِ اصلا خوب نیست" وقتی می پرسم کدوم؟ میفهمم از بلندی شلوار من خوشش نیومده و میگه نباید اینگد بلند باشه

 

تو راه برگشتِ خونه ایم. میگه بیا در مورد ماشین ها حرف بزنیم و خودش شروع میکنه که: " اگر یک ماشین بزنه به یک خونه فلزی اون خونه خراب میشه و میفته روی بقیه خونه ها. مثلا!!! این خونه. مثلاااااا اون خونه"

نوبت من میشه و من در مورد ماشین مورد علاقه ام میگم و این که ماشین فعلی رو هم دوسش دارم. اونوقت میگه: " منم ماشین صورتی دوست دارم فگت اندازه من باشه چون می خوام رادَن گیدی کنم" :)))

عاشق کلمه رادن گیدی هستم و ق هایی که گ تلفظشون میکنه

 

+ هم خیلی کار کردم هم خیلی راه رفتیم. الان اونقدر له ام که راضی ام گرسنه بخوابم

+ فکر کنم چون دهنش آفت زده بود فقط نون بود که با خوردنش اذیت نمیشد

غزل جان فسقلی خانوم رو بپیچ لای نون لواش و دولپی قورت بده😃 واقعا بچه ها فرستادگانی از بهشت هستند، خدانگهدار شما و عزیزانت باشه مهربون💝

:))) لطف داری فرنوش جانم
واقعا بی نظیرن این فسقلی های دوست داشتنی

ممنونم خدا نگهدار عزیزان شما هم باشه

خیلی دوسش دارم من ❤️

دیگه جدی جدی می خوام بچلونمش این بچه رو غزل. خیلی بامزه حرف میزنه :))

عاشق رادن گیدی گفتنش شدم!

مرسی واقعاً، چقدر پست کیوتی بود! لازم بود :*

😅🥰🤣
از اون حرفا که گنده تر از خودشه هم زیاد میزنه
من دخالتی نمیکنم خودتون دوتا در مورد چلوندن توافق کنید😆
چه خوب که دوستش داشتی

چقدر خوب که از ماهک می نویسی

کلی ادم دلش شاد می شه. من که کلی هم بلند بلند می خندم، خدا خیرت بده واقعا

چقدر حیف که نمی تونم ببینم و بشنوم خنده ها تو
بهتری ویرگول جانم؟
بیا بنویس دلتنگیم ها🥰🥰🥰

عزییییییزدلممممم 

قشنگ جانم😍

کیف کردم غزل کیییف 

چجوری نمیخوریش؟؟؟؟

عزیزم چه خوب که دوست داشتی
به سختی
یه وقتایی دلم میخواد کلا میرفت تو دلم دوباره😉🤣

رادن گیدی 😂

بچلونش عروسک کوچولو رو 😍

عاشق این کلمه های غلطش هستم
چشم دوستم🥰🥰🥰
فقط یه کم خرج برمیداره ها🤣

سلام
خوشحالم میشم به وبلاگم سر بزنی و روی مطلبی که دوست داری یدونه نظر ارسال کنی 😊🙏🏻

http://7ilife.blog.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan