به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

از اول

 

و من آنقدر تغییر کرده ام 

که نیاز به تازگی، نیاز مبرم این روزهای من است

 

مبارک باشه غزل جون خونه ی جدید

امیدوارم همیشه اینا از حال خوبت بنویسی 

 

ممنونم لی لی عزیزم
مرسی قشنگم از آرزوی خوبت

سلام غزل

خونهٔ مجازی جدید مبارک.

چقدر ایموجی های اون وبلاگت رو دوست داشتم. اینجا ناآشناست فضاش ولی حالا بجز رهآ، تو هم اومدی اینجا.

دیگه نمیشه از اون بوسا گذاشت برای ماهک و خودت! :*

سلام هدی جانم
مرسی عزیز دلم
ای جان دلم
من ایموجی هاش رو دوست داشتم اما فضای نوشتن توی بیان رو بیشتر دوست دارم
عزیز دلمی میبوسمت مهربونم
آره اینجا نمیشه خیلی احساسات رو نشون داد :))))

بح بح :)

شروعت تو بیان مبارکا باشه. 

 

چه عنوان قشنگی، چه قالب دلبری ❤

مرسی رهآ جان
خوش آمدید
ان شالله مطالب اش هم دلبر باشه و پر از حال خوب :)

سلام غزل جانم ، ممنون که  در این سرای سبز هم همراهمون کردین ، لحظاتت دل انگیز💝😍

سلام فرنوش جان
خواهش میکنم
شماها ثروت عظیمی هستید که دلم نمی خواد از دست تون بدم
زندگیت لبریز زندگیت :)

سلاااام.

اخیششششش چه خوبه که هر وقت به روز می‌شی ستاره‌ت تو وبم روشن می‌شه😍

عاشق همین خصوصیاتش هستم
چه خوبه که هستی دوستت دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan