به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

یک عالم حس خوبِ شروع

حس سبکی

شروع تازه

نوشتن از ایگو

دوست زیرک

زندگی زیبا

زبان انگلیسی

تلاش لیسنینگ

آدرس وبلاگ

صدای همسر

هوای دلپذیر صبحگاهی

جیک جیک پرنده ها

پتوی نرم

انتظار برای رسیدن روتختی 

ملافه های تمیز

لذت بودن با خود

نوشتن تو بیان

خوابالودگی

هیجان وبلاگ نو

جابجایی بعد از نزدیک دو سال تردید

شورتک صورتی

دخترچه خواب

ویرگووول

و یک عالم حس خوب دیگه که دلم میخواد جا بشه تو کلمات و این صفحه

 

خونه نو مبارک عزیزم

ایشالا خوش یمن باشه برات

ممنونم مهدیه جانم
ان شالله :)

سلام عزیزم.

منزل نو مبارک.

ان شالله یه عالمه شادی این‌جا داشته باشی :)

 

خیلی خوشحالم بیانی شدی 😍

سلام شارمین عزیزم

مچرکم مهربونم
قربون محبتت
شاد باشی همیشه مهربونم

من خوشحالم که به تو نزدیک تر شدم :)
این استیکرا رو چطوری میزاری؟

غزل چه حس خوبیداره وبت ، قالبت :) 

روتختی وااای عااشقشم مبارکت باشه

مرسی مهربونم
به حس خوبی که شماها به من میدید نمی رسه
مرسی دوستم

عزیز مهربونمممممم اسمم رو که دیدم چشمام قلب قلبی شد. 

الهی که قشنگ ترین لحظه های زندگیت رو اینجا ثبت کنی. خوشحالم که جا به جا شدی. خیال راحت ارزشش خیلی بیشتر از ایناست.

چه لیست هیجان انگیزی بود، پر از حس خوب و انرژی مثبت

تازه یک جای دیگه هم هستی :))
مرسی قشنگ من
نمیدونی چه آرامشی گرفتم با این کار
اصلا هر بار میخواستم بنویسم ده بار پشیمون میشدم
بعدم آخر یک چیزایی رو نمی نوشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan