به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

۳۲. شهریور

بالاخره بدو بدوهای شهریور با یک سفر کوتاه دوست داشتنی تمام شد و من له، خسته و سرشار از حسهای دوست داشتنی، چایی به دست لم میدم روی شزلون و انگار که بار سنگینی از دوشم برداشته شده احساس سبکی دارم.

 

غ ز ل واره:

 

+ سفرمون خیلی خوب بود فقط حیف که بارون زد تو پرمون و نتونستیم خوب بگردیم و نتونستم یک دل سیر دریا رو ببینم

 

+ مرسی غزلکم برای همه بدو بدوها و تلاشهای فشرده این ماه

 

+ آخ جون فردا میتونم با خیال راحت و فراغ بال ایمیلهامو جواب بدم

 

+ خدایا جقدر خوشحالم که به روتین نرمال زندگیم برمیگردم

واقعاً مرسی و خسته نباشی غزل جون واسه همۀ بدو بدو ها و تلاش کردن‌هات :*

 

+ آیا این به این معنیه که ایمیل منم جواب دادی؟ :)))

قربونت برم هدیٰ قشنگم🥰🥰

+ بله که جواب دادم عروسکم 😁🤩

سلام دوست خوبم من به عنوان یه دختر بدون هیچ کمک و سرمایه به کمکت احتیاج دارم :)

 یه پیج تو اینستاگرام دارم به اسم :

 regaloonaa تو این پیج پک های خوشگل، فانتزی و کیوت آرایشی و بهداشتی می فروشم شاید دلت نخواد ازم خرید کنی یا اصلا این چیزا رو دوست نداشته باشی، ولی بدون حتی با یک لایک کوچیک یا کامنت از منِ دست تنها حمایت کردی دعای منم تا آخر عمر بدرقه راهت می مونه

سلام فاطمه جان
امیدوارم موفق ترین باشی
و پر روزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan