به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

16. تغییر

وقتی تحت تاثیر تغییرات هورمونی نباشم،یک زمانهایی از روز رو به شدت سرخوشم و با تمام وجودم احساس خوشبختی دارم و دلم میخواد اونو به همه دنیا منتقل کنم و درست همین مواقع هست که دلم میخواد بنویسم. تازگیها متوجه شدم قبلترها حالم که بد بود تمایل بیشتری به نوشتن داشتم اما الان ترجیحم اینه که اگر بد حالی رو می نویسم روی کاغذ بنویسم و کسی نخونه و گاهی حتی پاره می‌کنم میریزم دور و این یعنی "رشد" برای من . این یعنی اگرچه گاهی شک میکنم که از این دوره‌هایی که شرکت کردم بهره‌ای برده باشم، اما ظاهرن در ناخودآگاه تاثیر خودش رو میگذاره و به مرور آشکار میشه.

 

+این روزا که باز لپ تاپ رو روشن میکنم تمایل بیشتری به نوشتن دارم.

 

+شماها هم در طول روز احساسات متفاوتی رو تجربه میکنید؟

بستگی به هوا داره 😂😅

ولی نه، من می شه گفت همیشه ثابت حالتهای روحیم یکم پیش میاد بهم بریزه خدا رو شکر

تو آنیموست بالاست
این خیلی خوبه فرفری جانم

بله 

اول صبح هاپویی بعد صبحونه شادی بعدترش حمالی بعدترش پوچی و بی ارزشی بعدترش خستگی بعدش خوشحالی از تمومی یه روز کاری بعدش آرامش اکثرا هم اضطراب چاشنی میشه 

آخ جون یکی دیگه هم مثل من پیدا شد :))

سرخوشی زیاد

بی انگیزگی 

بی حوصلگی 

خوشبختی خیلی زیاد 

پوچی 

:))))))

امیدوارم هممون زود خوب بشیم.

:))))
عاشقتم
من پوچی  رو زیاد ندارم بیشتر تو بد حالیام حس به درد نخور بودن دارن🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan