به وقت زندگی

این زندگی تازه و آرام

یک شب عالی

در میان روزهایی که سخت میگذرند، شبهایی هم هست که عالی می شوند وقتی احساسات بد ناگهان ناپدید می شوند و احساس خوب و یک احساس ساده خوشبختی زیر پوستم وول میخورد و من در بست خودم رو در اختیار کوچکم میگذارم و او از ته دل میخندد

 

خیلی دوست داشتم پیاما رو جواب بدم اما نتونستم

 

مهمونی خوب برگزار شد اما فهمیدن حالِ من خوب نیست. شاید اصلا احساس مسئولیتش منو سرپا نگه داشته بود

 

بدو بدو اومده خوابیده روم و خودشو جمع کرده تو بغلم

من: میدونستی تو آرامش منی؟

ماهک: بله میدونستم. حامی هم آرامشتِ‌. مامان بابات هم آرامشت هستند.

من: پس من و حامی هم آرامش تو هستیم!

تو: تو خیلی آرامشی. حامی کم آرامشمِ . مامان تو هم خیلی آرامشِ و بابای حامی و رز. بقیه کم آرامشم هستند

به جز من، فقط کسایی خیلی آرامشش هستند که خیلی باهاش بازی میکنند

 

جانم به ماه اک

خدا رو شکر بخاطر داشتنش

حقیقتا خدا رو شکر برای داشتنش
خدا رزا رو حفظ کنه

عزیزم 😍😍😍

😍

به به این پست به من تعلق داره‌ها، چقدر اسمم توش اومده😎😂

 

ببوس روی ماه ماهت رو🥰💖

ای جان
الهی درونت لبریز آرامش باشه💖

مرسی

ای جااانممممم.... ماهک خوش زبون🥰🤗🤗🤗🤗🤗

💖💖💖

عزیزم گل‌دختر 😍🤗

همیشه پرآرامش باشید همه‌تون

قربونت برم 
همینطور شما و عزیزانت💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تازگی اینجا نیاز روح من است
.
.
.

به قول ماه کوچکم "قدرت جادویی، درونتِ"


من در بلاگ اسکای

https://life-time.blogsky.com/
Designed By Erfan Powered by Bayan